تاریخ انتشار: 1397/02/12 23:16
کد خبر: 149498

ستاره قرمز پوش به خاک سیاه نشست!

امانوئل ابوئه ستاره پیشین آرسنال به دلیل طلاق پر هزینه همسرش تمام دارایی های خود را از دست داد.
ستاره قرمز پوش به خاک سیاه نشست!

هفت سال بازی کردن در لیگ برتر انگلیس و حضور در تیم محبوب آرسنال باعث شد تا امانوئل ابوئه از یک پسر فقیر آفریقایی به یک فرد ثروتمند تبدیل شود اما ثروت او خود خواسته از بین رفت تا حتی به فکر خودکشی هم بیفتد.

دوران لذت بخش و خوشبختی خیلی زود تمام شد. خنده ها جای خود را به اشک ها دادند. جالا امانوئل فقط از آینده اش می ترسید. نخستین چیزی که کم کم او را از فوتبال دور کرد بیماری های مختلف بودند که قدرت بدنی و جسمانی او را به شدت کم کردند. پس از آن ماجرای طلاق از همسرش اورلی پیش آمد. امانوئل ابوئه در پروسه طلاق بدون هیچ جنگ و جدلی با همسرش تمام دارایی خود را به او بخشید

مدتی بعد هم به دستور یک قاضی مجبور به بخشیدن خانه اش به همسرش شد. بدبختی های ابوئه در این مدت هرگز تمامی نداشته است. او از ماه ژوئن همین امسال دیگر سه فرزندش را ندیده است. فرزندان مشترک او و همسرش سابقش نزد مادرشان زندگی می کنند. علاوه بر آن پدربزرگش را که او را بزرگ کرده بود به دلیل بیماری سرطان از دست داد تا شوک دیگری به او وارد شود. اما این پایان ماجرا نبود. برادرش ان دری سرجه را نیز طی یک حادثه موتورسواری از دست داد.

در همین شرایط بود که ابوئه مهلت تخلیه خانه اش را پایان یافته دید. اما سه هفته دیگر مقاومت کرد و در نهایت خانه را به همسرش سابقش واگذار کرد و به این ترتیب آواره شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276jpd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره اتلتیکو به طرز شگفت انگیزی از بند مصدومیت خلاص شد!