تاریخ انتشار: 1397/04/06 13:20
کد خبر: 141550

اختصاصی/ پشت پرده روند کند تمدید قرارداد در استقلال/غش هیات مدیره به سمت اسپانسر

سرانجام مدیران استقلال موفق شدن نیمه شب گذشته قرارداد فرشید باقری را تمدید کرده تا وی اولین بازیکن تمدیدی این فصل آبی ها باشد.
اختصاصی/ پشت پرده روند کند تمدید قرارداد در استقلال/غش هیات مدیره به سمت اسپانسر

مدیران باشگاه استقلال آغازی طوفانی در نقل و انتقالات داشته و مهره های زیادی را به خدمت گرفتند تا نشان دهند با توپی پر وارد آشفته بازار نقل و انتقالات شده اند. اما آتش تند این تیم در نقل و انتقالات خیلی زود سرد شد.

مدیران استقلال که بازیکنان جدید زیادی را به خدمت گرفتند علیرغم همه تلاشهایی که داشتند تا شب گذشته به طور کامل در تمدید با بازیکنان قرارداد تمام فصل گذشته شان ناکام بودند اما این طلسم بعد از ورود شفر به تهران با تمدید قرارداد فرشید باقری شکسته شد.

با این وجود هنوز قرارداد بازیکنان کلیدی مانند تیام، جباروف، امید ابراهیمی و وریا غفوری تمدید نشده تا این موضوع موجی از نگرانی ها را در این تیم و به خصوص نزد شفر ایجاد کند.

در این رابطه باید گفت مشکلاتی که بین یکی از اصلی ترین حامیان مالی استقلال با این تیم ایجاد شده ازموانع اصلی تمدید قرارداد بازیکنان اصلی این تیم می باشد. چرا که مدیران استقلال از منابع مالی شان برای تمدید اطلاعات کافی ندارند.

در این رابطه شنیده می شود یکی دو تن از اعضای هیات مدیره استقلال که وظایف اقتصادی بیشتری نسبت به دیگران دارند هم به سمت و سوی حامی مالی غش کرده اند و این موضوع عامل اصلی کندی روند تمدید قراراد باشگاه استقلال با بازیکنان مورد نیازش می باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/276z8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گزارش تمرین استقلال/ تازه واردها زیر ذره بین شفر؛ غیبت ادامه دار کادر پزشکی