تاریخ انتشار: 1402/05/02 17:10
کد خبر: 2126

حمله کوبنده به فرهاد مجیدی: مگر نگفتی از استقلال بازیکن نمی‌گیری؟

پیشکسوت استقلال گفت: آقا فرهاد! اگر هر بازیکنی از استقلال را جذب می‌کردید اینقدر به هواداران استقلال فشار نمی‌آمد که شما با قایدی قرارداد بستید!
حمله کوبنده به فرهاد مجیدی: مگر نگفتی از استقلال بازیکن نمی‌گیری؟

محمد نوری بازیکن اسبق تیم استقلال درباره اتفاقات اخیر به ویژه جدایی مهدی قایدی از استقلال اظهار داشت: نمی‌دانم فرهاد مجیدی چرا با استقلال اینگونه رفتار می‌کند؟ مگر نمی‌داند خودش چقدر نزد هواداران استقلال محبوب است؟ آقای مجیدی با این کارها محبوبیتت را از بین می‌بری! گرچه سال گذشته این کار را استارت زدی.

وی افزود: سال گذشته بعد از اینکه استقلال قهرمان شد همین آقای مجیدی اجازه نداد طرفداران استقلال یک هفته خوشحال باشند و با جدایی از این تیم خنده را روی لب همه طرفداران تیم خشکاند. او بعد از اینکه از استقلال رفت گفت من هرگز از این تیم بازیکن نمی‌گیرم و خیال هواداران را راحت کرد که لااقل هدفش تضعیف تیم استقلال نیست.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: متاسفانه حالا داریم می‌بینیم که بین این همه تیم در امارات و داخل کشورمان مهدی قایدی به تیمی می‌رود که فرهاد مجیدی سرمربی آن است!

نوری ادامه داد: آقایی که ادعا می‌کنید استقلالی هستید، چرا با طرفداران تیم محبوب خودتان اینگونه رفتار می‌کنید؟ شما که می‌دانستید مهدی قایدی مهره کلیدی استقلال بود! مجیدی که می‌دانست استقلال تا چه اندازه به این بازیکن احتیاج داشت! آیا طرفداران استقلال باید از خودی‌ها هم ضربه بخورند؟ این است رسم روزگار؟ آیا فرهاد مجیدی با حمایت همین هواداران فرهاد مجیدی نشده است؟ نمی‌توانست حالا بدون مهدی قایدی فوتبال را در امارات دنبال کند؟

نوری تاکید کرد: این اتفاقات در ذهن طرفداران استقلال باقی می‌ماند و تا ابد آنها را فراموش نمی‌کنند. چرا بین این همه مربی استقلالی و تیم‌های موجود شما باید با او قرارداد ببندید؟ همه هواداران استقلال دوست داشتند مهدی قایدی در تیم خودش بماند اما شما دست روی مهره محبوب هواداران استقلال گذاشتید. روی کسی که استقلال به آن احتیاج داشت.

وی تاکید کرد: اگر هر بازیکنی از استقلال را جذب می‌کردید اینقدر به هواداران استقلال فشار نمی‌آمد که شما با قایدی قرارداد بستید! این یک خیانت در حق استقلال و طرفدارانش است. نباید این بازیکن از استقلال جدا می‌شد. این اتفاق با تلاش مدیران باشگاه در حال رخ دادن بود اما فرهاد مجیدی مانع شد.

بازیکن قدیمی استقلال خاطرنشان کرد: این رفتار فرهاد مجیدی توهین به هواداران بود. به آن‌هایی که همیشه و در همه حال پشتیبان او بودند. طرفداران استقلال چه در زمان بازی و چه در زمان مربیگری از فرهاد مجیدی حمایت کردند اما این کار فرهاد مجیدی نوعی خیانت به استقلال محسوب می‌شود.

نوری گفت: این موضوع در ذهن طرفداران استقلال باقی می‌ماند و فراموش نمی‌شود. آقای مجیدی شما یک نمره منفی از طرفداران استقلال گرفتید. نباید مهدی قایدی را از این تیم جدا می‌کردید. جواد نکونام و مدیران باشگاه استقلال تلاششان را کرده بودند که بتوانند این بازیکن را در استقلال نگه دارند اما شما نگذاشتید.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277bv2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


«سا پینتو» و چالش ویژه خط حمله پرستاره؛ استقلالِ فوق‌تهاجمی!