تاریخ انتشار: 1402/04/30 17:02
کد خبر: 2302

پست جدید ربیعی برای شایان مصلح

خرید جدید ذوب‌آهن به نظر می‌رسد در نقشی متفاوت با فصول گذشته در لیگ بیست و سوم به میدان خواهد رفت.
پست جدید ربیعی برای شایان مصلح

یکی از خریدهای محمد ربیعی برای تقویت و بازسازی سبزپوشان اصفهانی شایان مصلح بوده، که طی سال‌های اخیر نامش را با سپیدرود و سپس با پرسپولیس برانکو به عنوان یکی از شاخص‌ترین مدافعین چپ فوتبال ایران مطرح کرد. تجربه مصلح سپس در سپاهان و گل‌گهر افزایش پیدا کرد و او حالا با تجربیات زیادی که طی سال‌‎های اخیر کسب کرده، یکی از بازیکنانی در اردوی ذوب‌آهن به شمار می‌رود، که به توانایی‌هایش اتکای زیادی شده است.

نکته جالب توجه درباره مدافع چپ اسبق سرخپوشان پایتخت که برانکو علاقه ویژه‌ای به سبک بازی او داشت، حضور در پست هافبک چپ در دیدار تدارکاتی برابر فولاد خوزستان بود.

به نظر می‌رسد محمد ربیعی قصد دارد مانند مس رفسنجان در ذوب‌آهن هم از سیستم 3 دفاعه استفاده کند و شایان مصلح را برای حضور در پست هافبک چپ در نظر گرفته است.

مصلح در مقابل فولاد خوزستان حضوری فعال در این پست داشت و محمد ربیعی در کنار زمین با حرف‌ها و عکس‌العمل‌هایش نشان داد از نمایش این بازیکن رضایت دارد.

البته باید همچنان در انتظار شروع فصل جدید مسابقات ماند و دید مصلح که در سال‌های اخیر تنها در پست مدافع چپ و البته گاهی دفاع میانی به میدان رفته، در نقش جدید چه عملکردی به جا خواهد گذاشت. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277re2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین شانس رشید برای جدایی از استقلال