تاریخ انتشار: 1395/10/08 15:47
کد خبر: 239802

اخذ مجوز از هیات دولت برای طاهری انتظار زیادی نیست

عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت:هواداران باشگاه، قدر زحمات ایشان و قدر این موقعیت حساس باشگاه را می‌دانند و به درستی نگران تصمیمات آتی در خصوص باشگاه هستند.


اخذ مجوز از هیات دولت برای طاهری انتظار زیادی نیست

فرشید گلزاده کرمانی درباره آخرین وضعیت علی اکبر طاهری در پرسپولیس اظهار داشت:هفته پیش در حاشیه جلسه هیئت‌مدیره پرسپولیس از آقای طاهری خواستم که باز هم تلاش کنیم تا راهی برای ادامه فعالیت ایشان به عنوان سرپرست  باشگاه بیابیم. اما ایشان، غیر قانونی بودن ادامه این همکاری را با توجه به ابلاغ حکم بازنشستگی‌شان، عنوان کرد. نقطه قوت  هیات مدیره همین است که بسیاری از موضوعات با  آرامش و به دور از هیاهوی رسانه‌ای پیگیری می‌شود، این موضوع در چند ماه گذشته هم از همین موارد است‌. متاسفانه برخی قوانین و بعضی تصمیمات گذشته، فعالیت اعضای هیئت‌مدیره را با ریسک‌هایی همراه می‌کند. اما امیدوارم اعضا به خاطر شرایط خاص و حساس پرسپولیس، بازهم به کار خود ادامه دهند و این فضای همدلی و حرفه‌ای را حفظ کنند.

وی ادامه داد:حضور پرسپولیس در جام باشگاه‌های آسیا و رقابت سنگین با رقبای عربی که رقابت ورزشی با ایران را هم به سیاست کشانده‌اند و موفقیت باشگاه در این دوره که شانس قهرمانی هم وجود دارد، یک موضوع ملی است. لذا توجیه‌پذیر است که روند آرامش و ثبات باشگاه پرسپولیس برای تحقق این افتخار ملی حفظ شود. حتی اخذ مجوز هیات دولت برای ابقای آقای طاهری در این سمت حداقل تا پایان دور اول مسابقات آسیایی، انتظار زیادی نیست تا  به دغدغه‌ هواداران پاسخ داده شود و احتمال موفقیت پرسپولیس هم بیشتر گردد. هواداران باشگاه، قدر زحمات ایشان و قدر این موقعیت حساس باشگاه را می‌دانند و به درستی نگران تصمیمات آتی در خصوص باشگاه هستند.

گلزاده افزود:دکتر سلطانی‌فر در همین مدت اندک حضور در مقام  وزارت ورزش و جوانان، نشان داده است که با اشراف به اطلاعات و قوانین مربوطه و با تحلیل درست، موضوع باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را پیگیری می‌کند و انشالله تصمیم درست در این خصوص را خواهد گرفت. با این حال، از ایشان خواسته‌ایم و می‌خواهیم که با رایزنی با هیئت دولت، مجوز لازم برای ادامه کار آقای طاهری را صادر کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278k9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طاهری: نمی‌توانم خودم در پرسپولیس بمانم
تابع قانون و مراجع ذی‌ربط هستم

بازگشت آرامش به پرسپولیس
علی اکبر طاهری در پرسپولیس ماندنی شد

جلد روزنامه پیروزی؛