تاریخ انتشار: 1395/10/29 19:19
کد خبر: 235026

برانکو: به تعداد گل اهمیت نمی‌دهم/ شاگردانم عادت به پیروزی را دوباره نشان دادند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما 90 دقیقه بازی را در کنترل خود داشتیم و علاوه بر 3 گلی که به ثمر رساندیم، موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم.
برانکو: به تعداد گل اهمیت نمی‌دهم/ شاگردانم عادت به پیروزی را دوباره نشان دادند

 برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر، در نشست خبری اظهار داشت: این خوشحالی برای هر مربی ایجاد می‌شود که تیمش به این شکل برنده شود.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم این اولین شکست خانگی فولاد خوزستان بود. ما 90 دقیقه بازی را در کنترل خود داشتیم و علاوه بر 3 گلی که به ثمر رساندیم، موقعیت‌های زیادی را هم از دست دادیم. طبیعتاً که من خیلی زیاد است چون بازیکنان من استحقاق تمام تبریک‌های من را دارند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: شاگردانم عادت به پیروزی را دوباره نشان دادند و ثابت کردند استحقاق تبدیل شدن به تیم قهرمان را دارند. امیدوارم که بتوانیم همیشه هواداران‌مان را خوشحال کنیم. این پیروزی را به آنها تبریک می‌گویم.

برانکو خاطرنشان کرد: اگر اختلاف 4 امتیازی را با تراکتورسازی حفظ نکنیم، این پیروزی ارزشی نخواهد داشت. اعتقادم این است که باید انگیزه ما بیشتر شود. باید رابطه خوبی بین بازیکنان و هواداران ایجاد شود که این زیباترین مسئله در ورزش است.

وی در پایان، در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کرد تیمش 3 بر صفر پیروز شود، گفت: هرگز به اینکه با چند گل بازی را ببریم، فکر نمی‌کنم چون هدف اصلی ما پیروزی است و به تعداد گل اهمیت نمی‌دهیم. ما در بازی‌های دیگر هم موقعیت‌های زیادی داشتیم اما فقط یک گل می‌زدیم. البته من هم مانند هر مربی دیگری از پیروزی با اقتدار بیشتر خوشحال می‌شوم. به فولاد احترام می‌گذارم. آنها تیم خوبی دارند و برای هر حریفی سرسخت محسوب می‌شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278lln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش برانکو به جذب فرشید باقری
خبرهای ضد و نقیض از توافق استقلال و پرسپولیس