تاریخ انتشار: 1395/09/26 00:12
کد خبر: 242726

این تصمیم برانکو درست است یا اشتباه؟!

سرمربی کروات پرسپولیس سیاست های خاص خود را دارد که ممکن است خیلی ها با آن مخالف باشند و یا این که این تصمیم ها را باعث ضربه زدن به فوتبال باشگاهی یا ملی بدانند.
این تصمیم برانکو درست است یا اشتباه؟!

 به گزارش فرتاک ورزشی، برانکو ایوانکویچ را باید یکی از بهترین مربیانی دانست که در تاریخ فوتبال کشور به ایران آمده است. او مدتی را دستیار بلازویچ در تیم ملی فوتبال ایران بود و بعد از رفتن این مربی از تیم ملی، سکان هدایت فوتبال ملی کشور به او سپرده شد که در نهایت نیز نتایج خوبی را کسب نمود.

برانکو بعد از چند سال دوری از ایران، در لیگ چهاردهم به کشور ایران بازگشت و این بار سکان هدایت پر طرفداران ترین تیم ایران و آسیا یعنی پرسپولیس را بر عهده گرفت و تا اینجای کار نیز روند رو به رشدی از خود نشان داده و رضایت خاطر کارشناسان را هم به دنبال داشته وچرا  از حضور این مربی ارزشمند در فوتبال کشور ابراز خرسندی می نمایند.

سرمربی پرسپولیس علاوه بر مسائل فنی که همگان مهر تایید بر او زده و او را در این زمینه قبول دارند، در زمینه اخلاقی و رفتار اجتماعی نیز مورد تایید بوده و تا کنون دیده نشده است که او بخواهد رفتاری خارج از اصول حرفه ای از خود نشان  بدهد و سعی کرده که یک جنتلمن واقعی باشد.

اما همین برانکو در آغاز لیگ شانزدهم و با رفتن و برگشتن بازیکنی هم چون رامین رضاییان به پرسپولیس، برخوردهایی را با او انجام داد که شاید مورد پسند خیلی ها نبود، اگرچه شاید بتوان گفت که این مربی اصول حرفه ای را رعایت و به پیراهن پرسپولیس و حضور در این تیم شان وجایگاه داد و فهماند که پرسپولیس بزرگتر از هر بازیکنی بوده و جایی برای ناز کردن هیچ کس نخواهد بود.

تا اینجای کار هیچ حرف و حدیثی وجود نداشته و مورد تایید می باشد، اما وقتی می بینیم رامین رضاییان در مسابقات انتخابی جام جهانی که برای هم ایرانیان دارای اهمیت می باشد در ترکیب تیم ملی ثابت بوده ولی در ترکیب پرسپولیس یا ذخیره است یا در پست غیر تخصصی بازی می کند، اینجاست که کمی با تفکر بیشتری به این موضوع می اندیشیم که مبادا این رفتارها باعث لطمه به پرسپولیس و یا خدای ناکرده تیم ملی شود.

الان هم این موضوع برای بیرانوند به وجود آمده است. او بعد از مصدومیتی که برایش ایجاد و چهار هفته از ترکیب پرسپولیس دور بود، الان که آماده بازگشت و قرار گرفتن در ترکیب اصلی می باشد در ترکیب پرسپولیس قرار نمی گیرد و ممکن است همان روند را دنبال نماید که رضاییان طی نمود و رفته رفته نیز هم پرسپولیس آسیب ببیند و هم تیم ملی که در این صورت پشیمانی سودی نخواهد داشت.

جان کلام این که علی رغم تایید رفتارهای برانکو و رعایت اصول حرفه ای گری، در اینجا موضوع تیم ملی و حضور در جام جهانی است که نگرانیم مبادا در این راستا خدشه ای بر آن وارد شود و امیدواریم برانکو این موضوع را با مدیریت خود حل نماید.

 

نویسنده: نادر دارستانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278pav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زوج جدید محبوب هواداران پرسپولیس/ 2 بازیکنی که می توانند سرنوشت لیگ را تغییر دهند
رضایی و امیری بازیکنان محبوب سرخ ها