تاریخ انتشار: 1395/10/26 15:24
کد خبر: 235774

شاهرودی: انصاری به چین نرود/ هم کی روش حق دارد هم برانکو

بازیکن اسق تیم ملی ایران گفت: محمد انصاری به چین نرود و دو سه سال دیگر به اروپا ترانسفر شود.
 شاهرودی: انصاری به چین نرود/ هم کی روش حق دارد هم برانکو

رضا شاهرودی درباره آخرین وضعیت خودش اظهار داشت: تا قوتی یک سری افراد در چرخه فوتبال حضور دارند ما جایی در تیمی نداریم. سیاه جامگان، آخرین تیمی بود که در آن کار کردم. آن هم که دیدید چه وضعیتی پیش آمد. پولهایمان را ندادند و وضعیت خیلی بدی بود که در شان و شخصیت من نبود. من هم با آنها قطع رابطه کردم و الان فعلا هیچ تیمی را نداریم.

وی در ادامه افزود:  قرارداد ما آن چنانی نبود وفرهاد کاظمی هم گفتند که تیمشان پول آنچنانی ندارد و از ما دعوت کردند تا با قرارداد کمتری با آنها همکاری کنیم. ما هم قبول کردیم. الان ما از صد میلیون تومان 10 میلیون گرفته ایم و 90 میلیون باقی را هنوز نگرفته ایم. پیگیری هم کردیم و به کمیته انضباطی هم رفتیم ولی متاسفانه  جواب سربالا می دهند.

مربی اسبق سیاه جامگان درباره مالیات عقب مانده اش تصریح کرد: بله 80 تا 85 قراردادها به این صورت بود 5 ساله و ما هم سفید امضا می کردیم. مثل الان نبود که قرارداد نجومی باشد. من سال 80 81 قرارداد داشتم 82 رفتم اما این تیم متاسفانه چون تا 85 قرارداد داشتیم. رفتیم پیش آقای طاهری که ایشان انسان خوبی هستند و کارهایمان را پیگیری کردند و قرار شد نامه بزنند به اداره مالیات که انشالله پرداخت نکنیم.

وی درباره وضعیت پرسپولیس تصریح کرد:  پرپسولیس عالی است. به نظرم خوب کار می کنند. نمره قبولی گرفتند کادر فنی از مدیریت، همه بازیکنان. امیدوارم که این روند را همچنان ادامه بدهند. البته همه می گویند خوب بازی نمی کنند ولی من رد می کنم و به نظر من امسال خیلی سرحال تر دارند بازی می کنند. اگر همین روند را ادامه دهد باید قهرمان بشود.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنان این تیم در پست دفاع کنار گفت: من به هیچ کس بی احترامی نمی کنم. ولی شخصی که در آن پست بازی می کند باید بداند که چه بزرگانی در این تیم بازی کرده اند. محرمی، جواد منافی، میناوند، خود من. باید برود بیشتر تلاش کند که انشالله دیگر ضعفی در آن پست نداشته باشیم.

وی درباره احتمال رفتن انصاری به چین و مشورت با او اذعان داشت: توصیه من این است که محمد بازیکن بزرگی می شود. به نظر من انتخاب چینش خوب نیست. نرود آنجا بهتر است. چون شرایط آنجا اصلا خوب نیست. از نظر خوراکی به مشکل می خورد و بازیکن هم به هر حال باید به خوراکش اهمیت بدهد و خوب بخورد تا بتواند خوب هم تمرین کند. توصیه من این است که یکی دو سال دیگر بازی خوبش را در پرسپولیس ارائه بدهد می تواند قطعا ترانسفر میشود به تیم های اروپایی.

مربی اسبق سیاه جامگان درباره درگیری کی روش و مربیان لیگ برتری تصریح کرد: به نظر من حق با آقای کی روش است. اما این طرف من حق را به برانکو می دهم چون بازی های دوستانه ای هم که بوده لغو هم شده، 7 بازیکن از یک تیم به تیم ملی بروند خیلی زیاد است. باید به یک تعاملی برسد باشگاه و فدراسیون که همه جای دنیا می دانند که تیم های باشگاهی 72 ساعت می توانند بازیکنان تیم را در اختیار تیم ملی قرار دهند. حالا ما با همه جای دنیا فرق می کنیم می گوییم یک هفته. این را قانونمند بکنند. در فدراسیون می گویند یک هفته به آقای کی روش بگویند که یک هفته بازیکن باشگاهی می تواند در اختیار تیم ملی باشد. وقتی این مسئله را قانونمند کنند همه چیز حل می شود.

شاهرودی در پایان گفت: پرسپولیس دو بازیکن خوب به خدمت گرفت. دست آقای برانکو باید باز باشد. امکاناتی که می خواهند هم باید فراهم کنند. بعد آن موقع ما می توانیم نتیجه بگیریم. همه می گویند گروه ما سخت است. قطعا ما هم برای الریان و الهلال سخت هستیم. آنها هم نام پرسپولیس را می شنوند همین وضعیت را پیدا می کنند و می گویند گروه ما سخت است. من قطعا می گویم بازیکنان خوبی را خریداری کنیم. همانطور که می دانید بالاخره ما لیگ و باشگاه ها را داریم. مصدومیت هست، محرومیت هست. امیدوارم که چند تا بازیکن دیگر را بتوانند خریداری کنند تا انشالله بتوانند گام محکمتری را برداریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278q9e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیام روشنی که در پیوستن سروش به پرسپولیس وجود داشت