تاریخ انتشار: 1395/09/29 12:08
کد خبر: 241974

این بازیکن جانشین مدافع محروم استقلال خواهد شد

تیم فوتبال استقلال با دو غایب قطعی در رقابت های جام حذفی به مصاف تیم نفت تهران خواهد رفت.
این بازیکن جانشین مدافع محروم استقلال خواهد شد

 آبی پوشان تهران روز سی‌ام آذر ماه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر به مصاف نفت تهران می‌روند. نفتی که در لیگ به مراتب بهتر از استقلال نتیجه گرفته و در جایگاهی بهتر هم قرار دارد.

منصوریان که در ابتدای این فصل با جدایی از نفت تهران نیمکت نشین استقلال شد، خیلی زود به تیم سابقش رسید و می‌رسد. او که به حکم قرعه در اولین هفته از رقابت های لیگ برتر میزبان نفت تهران بود، حالا در یکی از مراحل حساس جام حذفی نیز به این تیم برخورد کرده تا منصوریان در کمتر از نیم فصل دو بار برابر تیم سابقش قرار گرفته باشد.

اما یکی از مشکلاتی که استقلال برای این رویارویی با تیم نفت خواهد داشت، غیبت دو بازیکن کلیدی این تیم به دلیل محرومیت است. دو بازیکنی که یکی از آنها یعقوب کریمی مدافع چپ آبی پوشان است.

منصوریان که از قبل می‌دانست برای دیدار حساس جام حذفی‌اش یعقوب کریمی را نخواهد داشت، در دیداری که در لیگ مقابل پدیده داشت میلاد زکی پور، دیگر مدافع چپ و جوانش را در ترکیب اصلی قرار داد تا این بازیکن را برای دیدار حساس حذفی تیمش محک زده باشد.

گویا عملکرد خوب زکی پور در دقایق حضورش در این میدان باعث شد تا منصوریان برای دیدار مقابل نفت نیز به این بازیکن اعتماد کرده و از همین رو به نظر می‌رسد به طور قطع زکی پور بازیکنی باشد که قرار است جای خالی کریمی را در سمت چپ خط دفاعی استقلال پر کند.

استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی میهمان نفت تهران است و این بازی فردا از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه تختی تهران برگزار می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278xdg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غایب‌های بزرگ استقلال برای دیدار جام‌حذفی مشخص شدند