تاریخ انتشار: 1398/01/31 09:36
کد خبر: 102798

تمجید شجاع از یک مربی؛ نیاز فوتبال ایران به پدری دلسوز!

این روزها دیگر به مانند سالهای نه چندان دور مربیان بازیکن ساز در فوتبال ایران وجود ندارد و اگر هم این چنین مربیانی وجود داشته باشد انگشت شمار هستند.
تمجید شجاع از یک مربی؛ نیاز فوتبال ایران به پدری دلسوز!

به نیکی به یاد دارم زمانی باشگاه فجرسپاسی شیراز یکی از قطب های بازیکن ساز ایران بوده و تعداد بیشماری بازیکن با کیفیت تحویل فوتبال ایران داده است. اما این روزها دیگر خبری از این چنین بازیکنان با کیفیتی نیست چرا که حلقه گمشده فوتبال ایران مربیان بازیکن ساز است و کمتر شاهد این چنین مواردی هستیم.

در مصاحبه چند روز قبل شجاع خلیل زاده مدافع تیم پرسپولیس نیز به این نکته اشاره شد چرا که ایشان از حائز اهمیت بودن وجود این مربیان دلسوز در فوتبال ایران اگاه هستند. چه بسا شجاع خلیل زاده می توانست از مربیان حال حاضر خود تعریف و تمجید کند اما وی از اکبر زبردست نام برده اند، از مربی که باعث شده روند فوتبالی شجاع خلیل زاده تغییر کند و هم اکنون این چنین به عنوان یکی از بهترین های پرسپولیس نامبرده می شود.

دیگر نباید زمان را از دست بدهیم باید از امثال اکبر زبردست ها استفاده کرد که در اینده نزدیک شاهد بازیکنان با کیفیت در سطح فوتبال باشگاهی و همچنین ملی باشیم.

چرا که هم اکنون فوتبال ایران نیازمند مربیانی است که به مانند پدر دلسوز به بازیکنان خود راه و روش بزرگ مردی و فوتبال حرفه ای را اموزش دهند.

در پایان امیدواریم مدیران عزیز بیشتر به این قشر خاک خورده فوتبالمان بها دهند و شاهد پیشرفت روز افزون فوتبال ایران چه بسا در سطح جهان باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2796wg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 خبر خوب شجاع از اصفهان برای سپاهان (عکس)