تاریخ انتشار: 1402/03/23 13:00
کد خبر: 4498

پیام ویژه حریف آمریکایی تیلور برای حسن یزدانی

برد شکننده تیلور در برابر آرون بروکسی نشان داد که جادوگر آمریکایی از روزهای اوج خود فاصله زیادی دارد.
پیام ویژه حریف آمریکایی تیلور برای حسن یزدانی

فینال ایکس مسابقات کشتی آزاد آمریکا شامگاه شب شب (۲۰ خرداد) شته در شهر نیویورک برگزار و در پایان نفرات برتر اوزان ده‌گانه معرفی شدند. در پایان مسابقات فینال این رقابت‌ها، زین ریچاردز در وزن ۵۷ کیلوگرم، آروجا در وزن ۶۱ کیلوگرم، نیک‌لی در وزن ۶۵ کیلوگرم، زین رتفورد در وزن ۷۰ کیلوگرم، کایل دیک در وزن ۷۴ کیلوگرم، مارستلر در وزن ۷۹ کیلوگرم، دیوید تیلور در وزن ۸۶ کیلوگرم، زاهد والنسیا در وزن ۹۲ کیلوگرم، کایل اسنایدر در وزن ۹۷ کیلوگرم و گیبل استیوسون در وزن ۱۲۵ کیلوگرم صاحب دوبنده تیم ملی کشتی آمریکا شدند.

در پیکارهای فینال ایکس کشتی آزاد مردان آمریکا اتفاقات مهمی رقم خورد که مهمترین آن حذف جردن باروز، توماس گیلمان و جی‌دن کاکس از لیست اعزامی آمریکا به مسابقات جهانی بود. همچنین در این رقابت‌ها دیوید تیلور حریف سنتی حسن یزدانی نشانی از اقتدار گذشته نداشت. تیلور هر چند در مسابقه اول ببا نتیجه ۶ بر صفر برابر آرون بروکسی به برتری رسید اما در رقابت دوم خود برابر این آزادکار به مشکل برخورد و حتی تا آستانه شکست هم پیش رفت.

تیلور در نهایت با نتیجه پنچ بر چهار بر حریف خود غلبه کرد. پیروزی تیلور در دیدار دوم موجب نشد تا نقاط ضعف این آزادکار از دید کارشناسان پنهان بماند. کشتی تیلور در فینال ایکس نشان داد که دارنده مدال طلای جهان و المپیک در وزن ۸۶ کیلوگرم نشانی از روزهای اوج خود ندارد و به راحتی با اجرای یک زیر دو خم تسلیم می‌شود وبه خاک می‌افتد.

همچنین حملات آرون بروکسی نشان داد که تیلور در دفاع به شدت مشکل دارد. کشتی بروکسی با تیلور می‌تواند پیام‌های زیادی برای حسن یزدانی و کادر فنی کشتی آزاد ایران داشته باشد پیام‌هایی که رمزگشایی آنان به سلطه جادوگر آمریکایی در وزن ۸۶ کیلوگرم پایان خواهد داد.

البته تیلور در ۹ ماه گذشته در هیچ مسابقه داخلی و خارجی حضور پیدا نکرده و آخرین رقابت وی به فینال مسابقات جهانی ۲۰۲۲ بلگراد بازخواهد گشت. جادوگر آمریکایی در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان موفق به شکست حسن یزدانی شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279j64

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


۱۰ سال بعد از المپیک لندن؛ کمیل قاسمی به مدالش رسید