تاریخ انتشار: 1397/12/09 19:36
کد خبر: 108250

پارس جنوبی 0 - سایپا 0؛ شهریار دو امتیاز در زمین بی کیفیت جا گذاشت

در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران، دو تیم پارس جنوبی جم و سایپا تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل دست یافتند. زمین بی کیفیت و ناهموار ورزشگاه تختی جم در ثبت این نتیجه بی تاثیر نبود. رحمان احمدی با مهار پنالتی آرش رضاوند بار دیگر منجی تیمش در این هفته های اخیر شد.
پارس جنوبی 0 - سایپا 0؛ شهریار دو امتیاز در زمین بی کیفیت جا گذاشت

دو تیم پارس جنوبی جم و سایپای تهران از ساعت 15:30 در ورزشگاه تختی جم و با قضاوت پیام حیدری به مصاف یکدیگر رفته اند. زردپوشان پارس جنوبی، بازی را بهتر شروع کرده اند و توپ و میدان را در دقایق ابتدایی این دیدار در دست گرفته اند. کیفیت زمینِ ورزشگاه تختی جم بسیار بد بوده و همین کار را برای هر دو تیم سخت کرده است. در دقیقه 6، میثم نقی زاده با شوتی سهمگین دروازه سایپا را تهدید کرد که توپ با برخورد به اسدی به کرنر رفت.

 در دقیقه 21، علی دشتی از سایپا کارت زرد دریافت می کند. بازی خوبی را در این دقایق شاهد نیستیم و توپ بیشتر در میانه های میدان دنبال می شود. در دقیقه 38، مجید علیاری بخت گلزنی ایده الی را در محوطه جریمه سایپا از دست داد که ضربه کم رمق این بازیکن را فلاح زاده به خوبی در اختیار گرفت. پیام حیدری سوت پایان بازی در نیمه اول را به صدا در می آورد تا دو تیم با نتیجه مساوی 0-0 به رختکن بروند.

بازی با سوت پیام حیدری در نیمه دوم، آغاز می شود. به مانند نیمه اول بازی سردی را در نیمه دوم شاهد هستیم . در دقیقه 51، رضا علیاری از داور بازی کارت زرد دریافت می کند. هواداران پارس جنوبی بازیکنان خود را به شدت تشویق می کنند و از آن ها بازی هجومی و رو به جلویی را درخواست می کنند.

 در دقیقه 67، از روی پرتاب اوت، ضربه قیچی برگردانِ حسین پورامینی با برخورد به سارفو برگشت داده می شود و در ادامه شوت نه چندان خوب سیف‌اللهی به بیرون رفت. در دقیقه 68، پیام حیدری به سود سپیدپوشان سایپا، اعلام پنالتی می کند. داور بازی برخورد مشکوک شهرام گودرزی و عباسیان را پنالتی اعلام می کند. دقیقه 70، پنالتیِ آرش رضاوند را رحمان احمدی با یک سیو دیدنی راهی کرنر می کند تا شاگردان دایی بخت مسلم گلزنی را در این دیدار از دست بدهند. بازی این دقایق با اعتراض بازیکنان و کادر فنی پارس جم دنبال می شود.

 دقیقه 80 پرتاب اوت خطرناک علیاری با دفع ناقص اسدی مدافع سایپا موقعیت را برای شوت زنی پورامینی مهیا می کند که ضربه این بازیکن، بعد از برخورد به دشتی و در ادامه دست جلالی در دو مرحله توسط فلاح‌ زاده جمع شد. پیام حیدری 5 دقیقه زمان تلف شده برای این بازی منظور می کند. سوت پایان بازی و تقسیم امتیازات بین دو تیم پارس جنوبی جم و سایپای تهران در روزی که رحمان احمدی منجی تیمش بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279je6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی پارس جنوبی و سایپا در نیمه اول