تاریخ انتشار: 1397/12/07 22:08
کد خبر: 108474

امری: امیدوارم همه بازیکنانم مانند اوزیل باشند

اونای امری، سرمربی اسپانیایی آرسنال، مدعی شد تیمش نیاز مبرمی به سه امتیاز دیدار برابر بورنمث دارد.
 امری: امیدوارم همه بازیکنانم مانند اوزیل باشند

 توپچی ها حالا رتبه چهارم جدول لیگ برتر را به خود اختصاص داده اند و برای حفظ آن باید در دیدار خانگی خود در لندن بورنموث رده دهمی را مغلوب کنند.

دیدار برابر بورنموث: "حریف ما تیمی سازمان یافته با بازیکنان باکیفیت و یک سرمربی بزرگ روی نیمکت است و ما باید به آنها احترام بگذاریم اما تلاش ما این است با کیفیتی که در خود داریم 90 دقیقه بورنموث را تحت فشار قرار دهیم.

در حال حاضر در رتبه چهارم قرار داریم و فردا با کسب پیروزی می توانیم جایگاه خود را حفظ کنیم. باید تا پایان فصل ثبات داشته باشیم اما تمام فکر ما معطوف به دیدار برابر بورنموث است زیرا ما نیاز مبرمی به سه امتیاز این مسابقه داریم."

رفتار کپا در فینال جام اتحادیه: من در این مورد نظر خودم را دارم اما این تفکر پیش خودم خواهد ماند و من نمی توانم آنها را به شما انتقال دهم زیرا از شرایط که این اتفاق در آن رخ نداد خبر ندارم."

شرایط مسوت اوزیل: "برای اوزیل بازی یکشنبه چالش خوبی بود و همانطور که در مورد این مسئله در گذشته صحبت کردیم، وی ابتدا روی نیمکت بود اما در 30 دقیقه پایانی کمک زیادی به ما کرد. اوزیل در این دیدار با روحیه ای خوب، نمایش دلپذیری ارائه داد و اگر همه بازیکنان در این شرایط باشند، آرسنال تبدیل به تیم قدرتمند تری می شود."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279o9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امری:از عملکرد آرسنال بسیار راضی و خوشحال هستم