تاریخ انتشار: 1398/01/19 15:58
کد خبر: 104202

برهانی: استقلال در ابتدای فصل امتیازات خوبی را از دست داد

بازیکن پیشین آبی‌های پایتخت به خبرورزشی گفت: استقلال با شکست الهلال جان دوباره‌ای می‌گیرد و حتی به پیروزی در اصفهان هم امیدوار می‌شود.
برهانی: استقلال در ابتدای فصل امتیازات خوبی را از دست داد

آرش برهانی معتقد است استقلال پس از نتایجی که در دیدار‌های ابتدای امسال کسب کرده، هنوز هم می‌تواند با شرایط خوبی لیگ و لیگ قهرمانان آسیا را به پایان برساند. مهاجم گلزن اسبق استقلال درباره دیدار با الهلال و وضعیت این تیم حرف زد.

*اوضاع استقلال را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

استقلال در ابتدای فصل امتیازات خوبی را از دست داد. اگر اتفاقات تابستان قبل به دلیل خالی شدن تیم از مهره‌های تأثیرگذار رخ نمی‌داد امروز حسرت امتیازات از دست رفته را نمی‌خورد. با این همه حالا و با نتایجی که دیگر تیم‌های صدر جدولی در بازی‌های اخیرشان به دست آورده‌اند وضعیت برای استقلال دشوار شده است.

* چه راهکاری می‌توان به این تیم پیشنهاد کرد؟

وقتی به برنامه بازی‌های تیم‌ها نگاه می‌کردم، متوجه شدم تقریباً هر سه، چهار تیم صدر جدولی قبل از پایان لیگ باید با هم دیدار داشته باشند و اگر در این مسابقات نتایجی به سود استقلال رقم بخورد، می‌تواند فرصت خوبی برای بازگشت تیم به کورس باشد. البته این در شرایطی است که استقلال بتواند در همه دیدار‌های باقی‌مانده اش نتایج خوبی کسب کند و در مصاف رودررو با سپاهان از این تیم امتیاز بگیرد.

* برخی بر این باورند که استقلال با شکست در شهرآورد و تساوی با سایپا از کورس قهرمانی خارج شد.

البته این تا حدی درست است، چون پرسپولیس و تراکتورسازی مسابقات‌شان را با برد پشت‌سر گذاشتند ولی باز هم نباید ناامید بود. آنچه در این وضعیت برای استقلال بیش از هر چیز مهم به نظر می‌رسد حفظ آرامش در تیم است. در این شرایط هر اتفاق خوبی می‌تواند برای استقلال رخ بدهد ولی در فضای ملتهب و پرتنش تلاش‌ها به هدر می‌رود.

* بازی با الهلال را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

تعدادی از نفرات تیم به این بازی نرسیدند و این کار را برای استقلال سخت‌تر از قبل می‌کند. با این همه استقلال ثابت کرده در روز‌های سخت بهتر بازی کرده است. امیدوارم این بار هم نتیجه‌ای خوب برای تیم رقم بخورد، چون استقلال با شکست الهلال جان دوباره‌ای می‌گیرد و حتی به پیروزی در اصفهان هم امیدوار می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/279xyn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منتظری: استقلال مقابل الهلال برنامه دارد