تاریخ انتشار: 1397/06/12 23:05
گفت‌وگوی ویژه با کارلوس کی‌روش؛
کد خبر: 131774

دوشنبه 12 شهریور ماه/لحظه به لحظه با برنامه نود

عادل فردوسی‌پور در برنامه این هفته به بررسی بازی‌های هفته ششم لیگ برتر پرداخته است.
دوشنبه 12 شهریور ماه/لحظه به لحظه با برنامه نود

برنامه نود دوشنبه شب(دوازدهم شهریورماه) از ساعت 23:04 آغاز شده که مسابقات لیگ برتر در هفته ششم و حواشی یک هفته اخیر فوتبال ایران مورد بررسی قرار گرفته است؛ بخش ویژه این برنامه نیز به گفت‌وگوی زنده با کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران اختصاص دارد.

 

گزارش لحظه به لحظه «برنامه نود» را در همین صفحه دنبال کنید:

 

* نظرسنجی

مخاطبان برنامه نود می‌توانند از بین گل‌های دانیال اسماعیلی‌فر(سپاهان- تراکتورسازی)، ساسان انصاری(سپیدرود- سپاهان)، محمدرضا خلعتبری(پدیده- پیکان)، حسین طیبی(مس سونگون- تای سون نام ویتنام)، محمد قاضی(پدیده- پیکان) و سامان قدوس(امیان- رمیس) یک گزینه را به‌عنوان برترین گل ماه انتخاب کنند.

08

 

* آنچه در برنامه نود امشب می‌بینید:

 

- گزارش اختصاصی از بازی پرسپولیس در قطر.

- ماجرای جوانی که روی صندلی چرخ‌دار، مربی فوتبال شد.

- گفت‌وگوی زنده با کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی.

 

 

* در ابتدای برنامه نود برترین بازیکن ماه معرفی شد که تندیس این مهم از نگاه برنامه نود به محمد کریمی، هافبک جوان سپاهان اختصاص یافت.

 

محمد کریمی در گفت‌وگویی ضبط شده با بیان اینکه اهل ساری هستم، اظهار کرد: از 13-12 سالگی فوتبالم را شروع کردم و بعد به خونه به خونه رفتم که در چهارمین سال حضورم در این باشگاه، به تیم بزرگسالان رفتم و 9-8 بازی در لیگ یک انجام دادم اما حضورم در آخرین مسابقه در فینال جام حذفی مقابل استقلال موجب شد تا به سپاهان بروم.

 

او ادامه داد: مهارت پاسوری شاخصه ذاتی‌ام بوده که از بچگی داشتم و به مرور زمان بهترش کردم؛ از بچگی ژاوی را الگوی خود قرار دادم و در ایران هم سبک بازی امید ابراهیمی را دوست دارم؛ امیدوارم به تیم ملی راه پیدا کنم و آرزوی من بازی در اروپا است.

 

کریمی تصریح کرد: از خانواده‌ام و آقای قلعه‌نویی بابت اعتمادی که داشتند، تشکر می‌کنم و امیدوارم جایگاهم را بالاتر ببرم.

 

* گزارشی از حواشی دیدار دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های الدحیل قطر و پرسپولیس پخش شد که در جریان آن گفت‌وگوهایی با هواداران و بازیکنانی همچون سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، امید عالیشاه، علیرضا بیرانوند و ... انجام گرفته بود.

 

* یحیی گل‌محمدی از نگاه برنامه نود به‌عنوان مربی ماه انتخاب شد و تندیس سرمربی برتر را دریافت کرد.

 

سرمربی موفق پدیده در گفت‌وگویی ضبط شده عنوان کرد: تمام مجموعه باشگاه و بازیکنان تلاش کردند و همه بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند تا نتیجه خوبی بگیریم؛ یک مقدار مشکلاتی داریم که تاکنون حل نشده ولی قول دادند در این هفته برطرف شود.

 

او ادامه داد: از هفته اول خوب بازی کردن را شروع کردیم، این کار را از هفته سوم و تا ششمین بازی فصل پیش بردیم؛ همیشه تفکر پیروزی دارم و امیدوارم این موضوع بین بازیکنان هم باشد.

 

گل‌محمدی تاکید کرد: وقتی به بازیکنان ایرانی فرصت می‌دهید، فضای پیشرفت خواهید داد؛ حتما نباید بازیکنان گران‌قیمت بگیرید؛ هر اندازه به جوانان اعتماد کنیم، نتیجه می‌گیریم چون اختلاف کیفی و فنی بازیکنان ایرانی با بازیکنان خارجی 10 الی 15 درصد است؛ با اعتماد به بازیکنان ایرانی، مشکلات به مرور زمان برطرف می‌شود.

 

سرمربی پدیده درباره صدرنشینی تیمش ابراز کرد: نگه داشتن این روند، از شروع آن سخت‌تر و دشوارتر است؛ باید برای نتیجه بخش کردن این زحمات در پایان فصل تلاش کنیم و نتایج را ادامه دهیم.

 

* گزارش و گفت‌وگوی جالبی با آریا صفاری، مربی فوتبالی که دچار معلولیت و ویلچرنشین است، انجام گرفت و پخش شد.

 

* کی‌روش: هنوز سرمربی ایران نیستم!

 

کارلوس کی‌روش در گفت‌وگوی حضوری با فردوسی‌پور راجع به تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی ایران با بیان اینکه همیشه موجب افتخارم است که در این برنامه(نود) حضور داشته باشم، اظهار کرد: در حال حاضر در حال انجام یک سری مذاکرات هستیم؛ از بعد کلی هیچگونه عدم تفاهمی با فدراسیون ندارم اما هنوز به یک توافق نرسیدیم و قراردادی امضاء نکردیم چون یکی، دو مطلب قبل از اینکه بخواهیم به این مسیر ادامه دهیم، باید حل شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27axnv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارشی از برنامه نود دوشنبه 22 مرداد ماه