تاریخ انتشار: 1395/12/20 13:22
کد خبر: 224050

محسن مسلمان یک مهندس ِ نابغه خودخواه!

هافبک شماره 77 پرسپولیس، بهترین فصل همه دوران فوتبالش را در این باشگاه سپری می‌کند.
محسن مسلمان یک مهندس ِ نابغه خودخواه!

محسن مسلماندر پازل تاکتیکی پرسپولیس لیگ شانزدهم، به یک فوق‌ستاره تبدیل شده و فضای لازم را برای نمایش استعدادهایش به دست آورده است. مهندس قرمزها، در لیگ پانزدهم نیز یکی از بهترین مهره‌های پرسپولیس به شمار می‌‌رفت اما هنوز مشغول سپری‌کردن دوران گذار بین دو دوره متفاوت بود و نشانه‌های ثبات در بازی‌اش دیده نمی‌شد. در این فصل اما او تبدیل به همان هافبکی شد که هواداران پرسپولیس انتظارش را می‌کشیدند. یک ستاره تمام‌عیار با پاس‌های خط‌کشی‌شده و نمایش‌های نبوغ‌آمیز که با دوختن خلاقیت به دوندگی، قلبِ تپنده سرخ‌ها در میانه میدان بود.

 

محسن یکی از بهترین پاسورهای فصل فوتبال ایران به شمار می‌رود اما در لیگ برتر هنوز موفق نشده هیچ گلی به ثمر برساند و شاید همین آمار، روی مدل بازی او در هفته‌های گذشته اثر گذاشته است. محسن در نبرد با استقلال خوزستان، خودخواه‌تر از همیشه ظاهر شد و نمایشی پایین‌تر از استاندارهای معمولش داشت. او بارها در نزدیکی محوطه جریمه حریف به جای صاحب توپ‌کردن مهاجمان خودی، تصمیم به انجام کارهای انفرادی با توپ گرفت اما نه شوت‌های این بازیکن چندان موفقیت‌آمیز از کار درآمدند و نه اصرار او به حمل توپ به درون محوطه اثربخش بود.

 

شاید اگر محسن دوباره به سبک و سیاق هفته‌های گذشته بیشتر انرژی و تمرکزش را روی پاسکاری معطوف می‌کرد، در لحظه تعویض‌شدن چهره شاداب‌تری از این هافبک روبروی دوربین‌ها به نمایش درمی‌آمد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27b5r6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو به این دلیل مهندس پرسپولیس را تعویض کرد