تاریخ انتشار: 1401/12/16 13:22
پیام محسنی در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 9626

تمام هدف و تمرکز روی موفقیت آریو بود/هنوز تصمیمی برای همکاری با هیچ تیمی نگرفته ام

سرمربی سابق آریو اسلامشهر گفت : برای حضور درقابت های این فصل هنوز تصمیم نگرفته ام.
تمام هدف و تمرکز روی موفقیت آریو بود/هنوز تصمیمی برای همکاری با هیچ تیمی نگرفته ام

 پیام محسنی یکی از مربیان با اخلاق و فنی که سابقه حضور در تیم‌های پاراگ و آریو اسلامشهر را در لیگ دسته سوم دارد و موفق شد به همراه تیم آریو از مرحله نخست لیگ سه به لیگ دسته دوم صعود کند در گفتگویی با فرتاک ورزشی عنوان کرد.

محسنی در ابتدای صحبت هایش به خبرنگار ما گفت:روزهای خیلی خوبی را با آریو پشت سر گذاشتیم و تمام هدفمان و تمرکزمان موفقیت این تیم بود زیرا از بدو ورود به این باشگاه در زمان حضورش در مرحله نخست لیگ سه برای صعود به لیگ دسته اول برنامه ایی دو الی سه ساله داشتیم که خوشبختانه در مسیر خوبی قرار گرفته بودیم که متاسفانه این مسیر با کنار رفتنمان متوقف شد.

مربی سابق تیم پاراگ در خصوص جداییش با توجه به نتایج خوب کسب شده در لیگ دو گفت:باشگاه آریو یک باشگاه تازه تاسیس بود که مدیریت این باشگاه نیز هدف گذاری خوبی را تعیین کرده بودند و برای تحقق این اهداف نیز برنامه خوبی را مشخص کرده بودند اما با توجه به اینکه شرایط برای ادامه همکاری مهیا نبود تصمیم به جدایی گرفتیم اما به هر حال برای تیم خوب آریو و کادر جدیدشان در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

وی همچنین در خصوص ادامه فعالیتش در تیم دیگری گفت: از چند باشگاه لیگ دویی و لیگ سه ایی صحبت هایی را برای همکاری مطرح کرده اند اما هنوز تصمیمی برای فعالیت مجدد در باشگاه دیگری را نگرفتم و در حال حاضر شرایط را بررسی می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27b8d3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سنجری با کادر جوانش آریو را متحول کرد!
اعتماد به مربیان جوان آریو را صدرنشین کرد؛

برای هدفمان که رسیدن به لیگ دو است تا آخرین بازی لیگ میجنگیم
پیام محسنی مربی تیم آریو اسلامشهر عنوان کرد؛