تاریخ انتشار: 1395/12/27 11:43
کد خبر: 222450

15 روز سرنوشت ساز در سال 96 در انتظار شاگردان برانکو / 300 هزار تماشاگر در آزادی؟

15 روز سرنوشت ساز در سال 96 در انتظار شاگردان برانکو / 300 هزار تماشاگر در آزادی؟

شکست برابر الریان قطر باعث شد یکی از بهترین سال‌های خورشیدی تاریخ پرسپولیس با تلخکامی فراوان به پایان برسد. با این وجود هواداران این تیم همچنان امیدوارند با جبران باخت به تیم قطری در ورزشگاه آزادی، دوباره معادلات گروه را تغییر بدهند و زمینه را برای صعود از گروه مرگ مهیا کنند. بازی برگشت با الریان قرار است دوشنبه 21فروردین برگزار شود. به طور کلی به نظر می‌رسد پرسپولیس در نیمه دوم فروردین96 روزهای بسیار شلوغی را پشت سر خواهد گذاشت؛ طوری که به احتمال فراوان ورزشگاه آزادی سه بار پر از هواداران این تیم خواهد شد.

پرسپولیس- پیکان؛ 16فروردین

سرخپوشان اولین بازی رسمی‌شان در سال جدید را روز 12فروردین در ورزشگاه خالی از تماشاگر نفت آبادان برگزار خواهند کرد. چهار روز بعد اما نخستین بازی خانگی این تیم در سال96 برابر پیکان برگزار می‌شود. حتی تحت شرایطی ممکن است قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم با پیروزی در همین بازی قطعی شود، هرچند در این هفته استقلال و تراکتورسازی بعد از پرسپولیس به میدان می‌روند و به ترتیب 17 و 18فروردین به مصاف رقبا خواهند رفت.

پرسپولیس- الریان؛ 22فروردین

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در این بازی ورزشگاه آزادی قطعا پر خواهد شد. پرسپولیسی‌ها همیشه در آسیا پشت تیم‌شان ایستاده‌اند و حالا هم که این مسابقه جنبه انتقامی پیدا کرده، سکوها پرشورتر از قبل به پشتیبانی از پرسپولیس خواهند پرداخت. قرمزها در صورت کسب سه امتیاز بازی برگشت برابر الریان، دوباره شانس بسیار بالایی برای صعود به مرحله حذفی پیدا خواهند کرد.

پرسپولیس- پدیده؛ 31فروردین

احتمال بسیار زیادی وجود دارد که پرسپولیس در این بازی به عنوان تیمی که قهرمانی‌اش قطعی شده به میدان برود. هنوز قوانین سازمان لیگ برای اهدای جام در این دوره از رقابتها مشخص و اعلام نشده، اما اگر مسوولان اصرار نداشته باشند اهدای جام را به بازی آخر فصل موکول کنند، همین دیدار با پدیده می‌تواند فرصت خوبی برای این کار باشد. واضح است که در این صورت سکوهای ورزشگاه آزادی مملو از جمعیت خواهد شد. البته همه اینها در صورتی است که پرسپولیس کیفیت خودش را در مسابقات لیگ حفظ کند و همچنان به روند امتیازگیری‌اش ادامه بدهد. در غیر این صورت شاید لغزش در گام‌های آخر باز هم یک تراژدی برای سرخ‌ها رقم بزند و دوباره همه چیز را در روزهای پایانی به هم بریزد.  

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bd5n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنها 4 باخت در یک سال برای ارتش سرخ برانکو