تاریخ انتشار: 1395/11/21 15:53
کد خبر: 230350

ایران – چین در آزادی برگزار می‌شود

دیدار ایران و چین در ورزشگاه آزادی برگزارخواهد شد تا با حضور حداکثری هواداران تیم ملی سه امتیاز این بازی مهم را کسب کند .
ایران – چین در آزادی برگزار می‌شود

 درحالی که امروز شایع شده بود بازی ایران و چین در ورزشگاه امام رضای مشهد برگزار می شود ، برادران رییس هیئت فوتبال خراسان رضوی در این باره گفت : طبق هماهنگی با مسئولان آستان قدس و فدراسیون فوتبال ایران استادیوم 35 هزار نفری امام رضا با در جه آی پلاس در روز 24 اسفندماه رسما با بازی تیم المپیک ایران و تیم منتخب خراسان رضوی افتتاح می شود .

 

وی گفت : البته قول برگزاری یک بازی ملی بعد از این بازی را گرفته ایم و پس از این تاریخ  آماده می شویم برای زمانی که فدراسیون برای میزبانی تیم ملی به ما اعلام خواهد کرد .البته تیم المپیک ایران در حال حاضر تشکیل نشده اما احتمالا تیم جوانان ایران که استخوانبندی تیم امید بعدی را خواهد ساخت در این بازی با هدایت امیرحسین پیروانی با منتخبی از بازیکن های خراسانی لیگ برتر بازی می کند . 

 

در عین حال مسئولان فدراسیون فوتبال به ورزش سه گفتند بازی ایران و چین در روز ششم فروردین  در ورزشگاه آزادی برگزار می شود چرا که با توجه به زمان کم بعد از بازی قطر و آشنایی ملی پوشان با فضای آزادی ، تصمیمی غیر از این به صلاح تیم ملی نیست و از امتیاز میزبانی ایران خواهد کاست .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bmye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 خبر خوش برای سوریه‌ای‌ها در آستاته بازی با ایران