تاریخ انتشار: 1395/11/14 14:27
کد خبر: 231826

درخشش رضائیان و مسلمان را در پرسپولیس کسی نباید نادیده بگیرد

حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی ایران معتقد است پرسپولیس شانس اول قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر است.
درخشش رضائیان و مسلمان را در پرسپولیس کسی نباید نادیده بگیرد

به گزارش فرتاک ورزشی، مهاجرانی در مورد رقابت مدعیان قهرمانی می‌گوید: تا الان پرسپولیس، تراکتورسازی و ذوب‌آهن خوب جلو آمده‌اند ولی در حال حاضر شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است و این تیم را بخت اصلی می‌دانم. این تیم از لحاظ نیروی انسانی و شرایط تاکتیکی به بلوغ رسیده و اگر اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی رخ ندهد شانس خوبی برای قهرمانی خواهد داشت.

او ادامه می‌دهد: تراکتور هم هنوز ناامید نیست و می‌خواهد در بازی با پرسپولیس اختلاف را به حداقل برساند، از طرفی تیم‌های قلعه‌نویی معمولاً در هفته‌های پایانی خوب نتیجه می‌گیرند و تراکتور هنوز امیدش را از دست نداده است. فکر می‌کنم اگر پرسپولیس موفق به شکست دادن تراکتورسازی شود 80 درصد راه قهرمانی را طی خواهد کرد ولی قرار نیست فقط همین بازی همه چیز را مشخص کند. هنوز 11 هفته باقی‌ مانده و هیچ‌کس نمی‌تواند حوادث فوتبال را پیش‌بینی کند. هیچ مسابقه‌ای در لیگ برتر آسان نیست و هر تیمی هدف خاص خودش را دارد.

مهاجرانی در خصوص اینکه بهترین بازیکن پرسپولیس در این فصل چه کسی است؟ می‌گوید: گاهی اوقات برخی از بازیکنان مدرن و تأثیرگذار بازی می‌کنند اما عملکرد آنها زیاد به چشم نمی‌آید. من رامین رضاییان و محسن مسلمان را می‌پسندم و امسال جزو بهترین‌های پرسپولیس بودند. من در خط حمله هم طارمی را می‌پسندم ولی فقط نباید به او نگاه کنیم. در خط دفاعی هم عملکرد سیدجلال عالی بود در ضمن آنها یک گلر مطمئن هم درون دروازه دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bnw6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با اضافه شدن سروش پرسپولیس قهرمان می شود