تاریخ انتشار: 1395/11/08 20:32
کد خبر: 233074

پیش بازی سپاهان-صنعت نفت آبادان

دو تیم سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می روند.
پیش بازی سپاهان-صنعت نفت آبادان

به گزارش فرتاک ورزشی، دو تیم سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف هم می روند. این دیدار از ساعت 15:00 روز شنبه (نهم بهمن ماه) در ورزشگاه نقش جهان آغاز خواهد شد.

سپاهان اصفهان که در هفته های پایانی نیم فصل نخست و پس از شکست مقابل گسترش فولاد در تبریک روند صعودی و رو به رشد خود را ادامه داده، هفته پیش در اهواز موفق به کسب یک امتیاز شد تا همچنان روند بدون باخت بودن خود را در هفته های اخیر ادامه دهد. عبدالله ویسی که برای این بازی شجاع خلیل زاده را در اختیار ندارد خوب می داند که در صورت کسب پیروزی در این بازی می تواند تیمش را  در میان مدعیان کسب سهمیه ببیند، و هواداران سپاهان را همچنان امیدوار نگه دارد. مسعود حسن زاده که پس از پست سر گذاشتن یک نیم فصل کابوس وار از سایپا جداشد و به سپاهان پیوست؛ خیلی زود به مهره ای قابل اتکا برای عبدالله ویسی و تیمش تبدیل شد و توانست در دو بازی دو گل برای سپاهان به ثمر برساند و در دو بازی برای سپاهان موثر تر از یک نیم فصل برای سایپا کار کند. سپاهان که در این فصل ترکیبی از جوانان با انگیزه را در ترکیب خود می بیند بسیار امیدوار است که با کسب سه امتیاز جایگاه خود را در جدول بهتر کند. موسی کولی بالی در خط دفاع، احسان حاج صفی در خط میانی، مسعود حسن زاده، مهرداد محمدی و فرید بهزادی کریمی در خط حمله بازیکنان کلیدی سپاهان برای این بازی هستند؛ بازیکنانی که درخشش آنها در این دیدار می تواند ویسی را کاملا از زیر فشار خارج کند!

سپاهان اصفهان با 5 باخت بیشترین تعداد باخت را در میان 6 تیم بالای جدول دارد و بازدن 23 گل و خوردن 20 گل عملکردی متوسط در خط حمله و دفاع، از خود به جای گذاشته است.

صنعت نفت آبادان این روز ها نمی توان گفت که حال خوشی ندارد اما حاشیه هایش هم کم نیست!

موضع سفت و سخت برخی از هواداران صنعت نفت در برابر حسن هوری کاپیتان تیم، اوضاع تیم را کمی پیچیده کرده است. پس از جدایی نادر دست نشان و روی کار آمدن فیروز کریمی صنعت نفت آبادان همان روند سینوسی اش را ادامه داد. برای مثال این تیم توانست با ارائه یک بازی زیبا و در خور، تراکتور سازی را در تبریز متوقف کند اما در آبادان با سه گل مغلوب استقلال تهران شد. صنعت نفت آبادان  در هفته های ابتدایی نیم فصل اول توانست امتیازات خوبی جمع کند اما هرچه از فصل می گذشت این تیم روند نزولی خود را ادامه داد و در نهایت این روند باعث شد نادر دست نشان بر کنار شود. صنعت نفت نیم فصل دوم را هم به مانند نیم فصل اول خوب شروع کرد، پیروزی برابر صبای قم در خانه و تساوی در برابر تراکتور سازی در خانه تراکتور، 4 امتیاز را برای صنعت نفت به همراه داشت؛ هرچند که این تیم با انجام یک بازی بد در برابر استقلال سه امتیاز آن بازی را از دست داد. حال فیروز کریمی و تیمش باید در برابر سپاهان قرار بگیرند؛ این بازی یکی دیگر از بازیهای سخت و حساس برای صنعت نفت آبادان است. البته باید به این نکته اشاره کرد که صنعت نفت در نیم فصل اول با تک گل محمد شادکام توانست سپاهان را از پیش رو بر دارد.

صنعت نفت با 18 گل زده و 25 گل خورده عملکرد چندان مطلوبی از خود ارائه نداده است. لازم به ذکر است که پس از ماشین سازی تبریز، بد ترین خط دفاعی لیگ تا هفته نوزدهم متعلق به صنعت نفت آبادان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bom6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام 11 بازیکن سپاهان برابر صبا