تاریخ انتشار: 1395/11/28 17:03
کد خبر: 228702

زیدان: هنوز شانس دو تیم برای صعود برابر است

سرمربی رئال مادرید بعد از برتری برابر ناپولی به تمجید از هم وطن خود پرداخت و عنوان کرد هنوز شانس دو تیم برای صعود برابر است.
زیدان: هنوز شانس دو تیم برای صعود برابر است

به گزارش فرتاک ورزشی، ناپولی و رئال مادرید در اسپانیا برابر هم به میدان رفتند و ابتدا این تیم میهمان بود که توانست روی هوشیاری لورنزو اینسینیه به گل برسد ولی رئال در همان نیمه نخست با گل کریم بنزما از حریف خود پیش افتاد. در نیمه دوم تونی کروس پاس رونالدو را به زیبایی وارد دروازه ناپولی کرد و در ادامه نوبت به کاسیمیرو رسید تا گل سوم را برای رئال به ثمر برساند و میزبان ۳ بر یک به برتری برسد.

زین الدین زیدان بعد از پیروزی تیمش برابر ناپولی در نشست خبری خود گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. خیلی برتر از حریف بودیم ولی این فوتبال است جایی که بعضی مواقع برخلاف آنچه انتظار دارید رخ می دهد. ما کاملا سوار بر بازی بودیم ولی این ناپولی بود که به گل رسید و کار ما را سخت کرد. خوشبختانه خیلی خوب به بازی برگشتیم و توانستیم با بازی مستقیم به دروازه حریف برسیم و ۳ بار گلزنی کنیم. نتیجه خوبی کسب کردیم ولی هنوز چیزی قطعی نشده است چرا که یک ۹۰ دقیقه بسیار حساس در ناپل داریم و من به خوبی می دانم جو ورزشگاه ناپل چطور خواهد بود به همین خاطر می گویم تیمم هنوز صعود خود را قطعی نکرده است.

سرمربی رئال مادرید در ادامه به تمجید از کریم بنزما پرداخت. او درباره این موضوع گفت: کریم شخصیت خود را نشان داد. او نشان داد در موقعیت های حساس می تواند برای تیمش گلزنی کند. او شخصیت بالای بازی خود را نشان داد. البته دوست داشتم او گل دوم را نیز به ثمر می رساند چون شانس بالایی داشت ولی به هر حال شرایط او خوب بود.

زیدان ادامه داد: هنوز شانس دو تیم برای صعود ۵۰-۵۰ است و دو تیم می توانند به مرحله بعد راه یابند. اگر گل نمی خوردیم شرایط خیلی بهتر بود ولی الان شرایط پیچیده است. نباید می گذاشتیم تا دروازه ما باز شود ولی به هر حال نتیجه بدی کسب نکردیم. بازی خیلی سختی در ناپل داریم و باید خودمان را برای یک دیدار سخت و دشوار آماده کنیم.

در این بازی خامس رودریگس کلمبیایی از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت. چیزی که کسی انتظار آن را نداشت تا مورد تمجید زیدان قرار گیرد. او در پایان گفت: خامس بازیکن ماست و خیلی از بازی او راضی هستم. او با آرامش توانست ما را در بازی نگه دارد. او ریتم بازی ما را کنترل کرد و از نمایش او راضی هستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bpqg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی بارسلونا-اتلتیکومادرید