تاریخ انتشار: 1395/12/03 03:00
کد خبر: 227702

طارمی، پنالتی دو ضرب و یک افسوس بزرگ

طارمی، پنالتی دو ضرب و یک افسوس بزرگ

بعد از بازی پرسپولیس و سپاهان و پنالتی دوضربی که طارمی و رضاییان زدند، ویدیوی این صحنه در بسیاری از نقاط جهان مورد توجه قرار گرفت. حتی نشریه معتبر و مشهور «آس» اسپانیا هم فیلم این پنالتی را منتشر کرد و آن را بهتر از پنالتی مشترک مسی و سوارس دانست. البته این اولین بار نیست که ویدیویی از طارمی در این سطح مورد استقبال قرار می‌گیرد و دست به دست می‌شود.

دو فصل پیش در مسابقات گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف لخویای قطر رفته بود. سرخپوشان در آن مسابقه نمایشی بی‌نقص ارایه دادند و توانستند تیم حریف را با سه گل شکست بدهند. یکی از گل‌های این بازی اما خیلی خاص بود، چرا که روی پاس پشت پای استثنایی مهدی طارمی به هادی نوروزی و ضربه تمام‌کننده مرحوم نوروزی به دست آمد. این پاس گل فوق‌العاده زیبا، تحسین همگان را برانگیخت، طوری که مثلا مهدی مهدوی‌کیا در جایگاه ویژه رو به علی کریمی گفت: «عجب پاسی داد.» ویدیوی این پاس گل در آن زمان در بزرگترین و مشهورترین صفحات فیس‌بوکی مرتبط بازنشر شد و کلی لایک گرفت.

در کنار این دو اتفاق، طارمی شانس آن را داشت که یک ویدیوی جهانی دیگر هم داشته باشد. موضوع به مسابقه برگشت پرسپولیس و فولاد برمی‌گردد؛ جایی که قیچی‌برگردان بسیار محکم و استثنایی او به تیر دروازه حریف برخورد کرد. بسیاری بر این باورند که شاید اگر این توپ گل می‌شد، در پایان سال میلادی به عنوان یکی از گزینه‌های نهایی جایزه پوشکاش به گالای فیفا راه می‌یافت. در مجموع طارمی نشان داده پتانسیل زیادی برای جهانی شدن دارد. البته در کنار این شیرین‌کاری‌ها، شاید اگر ویدیویی از انواع و اقسام موقعیت‌هایی که این بازیکن از دست می‌دهد نیز تهیه شود، آن فیلم هم شگفتی فوتبال‌دوستان در سراسر دنیا را به دنبال بیاورد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bw9v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وقتی پرسپولیس و استقلال اصفهانی ها را نابود کردند