تاریخ انتشار: 1395/11/28 20:28
کد خبر: 228650

کریمی: بازی زیبا و سنگینی مقابل پدیده خواهیم داشت/ تماشاگران تا آخرین لحظه از تیم حمایت کنند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادن گفت: فردا شاهد بازی زیبا، سنگین و نزدیکی خواهیم بود.
کریمی: بازی زیبا و سنگینی مقابل پدیده خواهیم داشت/ تماشاگران تا آخرین لحظه از تیم حمایت کنند

 فیروز کریمی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده خراسان گفت: با توجه به اینکه کادرفنی دو تیم به طرز تفکر یکدیگر آشنا هستند، فردا شاهد بازی زیبا، سنگین و نزدیکی خواهیم بود. پدیده تیم دونده و با تفکرات فنی خوبی است که هر لحظه قادر است در بازی تغییر رویه دهد.

وی افزود: سال‌های سال با مهاجری همکار بودم و می‌دانم مربی خوش فکری است. اگر در بازی فردا کار‌های تاکتیکی که در تمرینا‌تمان انجام داده‌ایم را انجام دهیم موفق می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد محرومان و مصدومان تیمش، تصریح کرد: در دیدار  فردا محروم نداریم اما چند محروم مانند زهیوی، بغلانی و کیم داریم که به بازی نمی‌رسند. علاوه بر این‌ها چند بازیکن دیگر هم هستند که امیدواریم به بازی فردا برسند.

کریمی در مورد حضور بازیکن عراقی صنعت نفت گفت: با او صحبت کرده‌ایم و قرداد هم بسته‌ایم اما باید کارت بازی او سایر مشکلاتش حل شود. به جز او از امیر زبیکانی هم در دیدار آینده می‌توانیم استفاده کنیم.

وی در حضور تماشاگران صنعت نفت خاطرنشان کرد: یکی از دلایل حضور من در آبادان همین تماشاگران هستند اما تاکنون نتوانستیم از این حمایت استفاده کنیم. هواداران باید صبور باشند و تا آخرین لحظه از تیم حمایت کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bxrd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میر بزرگی دیگر عصای دست اکسین نیست/ عامل اصلی گل نزدن امیر چه می باشد؟