تاریخ انتشار: 1395/12/18 12:54
کد خبر: 224474

هافبک تراکتور: قرارداد من با تراکتورسازی قبل از محرومیت ثبت شده است

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز تأکید کرد که قبل از محرومیت این باشگاه از نقل‌وانتقالات قراردادش را در هیئت فوتبال آذربایجان شرقی ثبت کرده است.
هافبک تراکتور: قرارداد من با تراکتورسازی قبل از محرومیت ثبت شده است

به گزارش فرتاک ورزشی، سینا عشوری در مورد حضورش در تمرینات تراکتورسازی گفت: ‌سه ماه و 10 روز از جراحی رباط صلیبی‌ام می‌گذرد و قرار است هفته‌ای سه یا چهار جلسه در تمرینات شرکت کنم. خوشبختانه شرایط خوبی دارم و نرم‌دوی و تمرینات تعادلی را انجام می‌دهم تا بتوانم سه ماه دیگر به شرایط بازی برسم.

وی در پاسخ به این پرسش که تراکتورسازی چقدر برای قهرمانی در لیگ برتر شانس دارد، اظهار داشت: ما هشت امتیاز از پرسپولیس کمتر داریم و جبران این اختلاف امتیاز در هفت مسابقه سخت است. البته ما ناامید نمی‌شویم و تا آخرین هفته تلاش می‌کنیم. ما نباید به نتایج پرسپولیس توجه کنیم و مهم این است که خودمان برنده شویم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد اینکه چرا تیمش هشت امتیاز از پرسپولیس عقب افتاد، تصریح کرد: یکی از دلایل مهم این موضوع محرومیت تراکتورسازی در فصل نقل‌وانتقالات بود و باشگاه از این موضوع ضربه بدی خورد. این موضوع دست امیر قلعه‌نویی را خالی کرد، در ضمن شکست در بازی رودررو مقابل پرسپولیس خیلی برای ما بد تمام شد. ما نباید در آن مسابقه سه امتیاز را واگذار می‌کردیم.

عشوری با اشاره به قراردادش با باشگاه تراکتورسازی خاطر نشان کرد: من قبل از محرومیت تراکتورسازی قراردادم را در هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی ثبت کردم، ولی حالا نمی‌دانم فیفا این قرارداد را قبول می‌کند یا خیر. مدیر برنامه‌هایم پیگیر این ماجراست، ولی خودم دوست دارم در تراکتورسازی بمانم. امیدوارم بتوانم محبت هواداران، مسئولان باشگاه و کادر فنی را جبران کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bz8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هنوز نه قهرمانی پرسپولیس قطعی شده نه چیزی برای تراکتور تمام شده است