تاریخ انتشار: 1395/12/18 11:26
کد خبر: 224498

راموس: خوشحالم و خوشحال‌تر هم می‌شوم اگر بارسلونا حذف شود

کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید از پیروزی تیمش برابر ناپولی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ابراز خرسندی و در عین حال برای حذف رقیب دیرینه تیمش از این رقابت‌ها ابراز امیدواری کرد.
راموس: خوشحالم و خوشحال‌تر هم می‌شوم اگر بارسلونا حذف شود

یک بار دیگر تبحر و مهارت سرخیو راموس در زدن ضربات سر به رئال مادرید کمک کرد و این بار این کاپیتان کهکشانی‌ها با گلی که زد تیمش را به بازی برگرداند. راموس نه تنها گل اول تیمش را به ثمر رساند بلکه در گل دوم هم مستقیماً‌ تأثیرگذار بود چرا که ضربه سر او بود که پس از تغییر مسیر توسط مرتنس دروازه په‌په رینا را باز کرد.

راموس در پایان بازی به خبرنگاران گفت: یک هفته پیش منتقدان داشتند مرا می‌کشتند، پس من به خاطر زدن دو گل الان نمی‌توانم ادعا کنم که یک قهرمان هستم. اما چه راهی بهتر از گلزنی برای جشن گرفتن بابت 100 تایی شدن بازی‌های‌تان در اروپا سراغ دارید؟

کاپیتان کهکشانی‌ها اعتراف کرد که عملکرد تیمش در نیمه اول بازی خوب نبوده است. او ادامه داد: ما در نیمه اول به شدت تحت فشار قرار داشتیم. اگر می‌دانستیم که رمز پیروزی‌مان خوب بازی کردن است، کار خیلی آسان‌تر می‌شد. اوضاع همیشه طبق برنامه پیش نمی‌رود اما زمانی که رویکرد تیم خوب باشد، سایر چیزها هم روی غلتک می‌افتد. من خوشحالم و خوشحال‌تر هم می‌شوم اگر بارسلونا (برابر پاری‌سن‌ژرمن) ببازد و حذف شود. اگر این اتفاق رخ دهد، امشب راحت‌تر می‌خوابم.

بارسلونا امشب (چهارشنبه) در حالی میزبان PSG‌ است که بازی رفت دو تیم در پاریس را نماینده فرانسه با نتیجه 4 بر صفر برد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27bznd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راموس: من هیچ وقت شکست را باور ندارم
در مصاحبه با خبرنگاران