تاریخ انتشار: 1402/05/12 19:01
کد خبر: 1650

تصمیم عجیب النصر در مورد سادیو مانه

با اینکه انتظار می‌رفت سادیو مانه امروز در دیدار النصر و الزمالک برای اولین بار برای این تیم به میدان برود، ستاره سنگالی در این مسابقه روی نیمکت خواهد نشست.
تصمیم عجیب النصر در مورد سادیو مانه

 النصر عربستان از ساعتی دیگر در روز سوم مرحله گروهی جام باشگاه‌های عربی به مصاف الزمالک مصر می‌رود.

این بازی اهمیت ویژه‌ای داشت، چرا که همه منتظر بودند سادیو مانه، خرید جدید النصر، را برای اولین بار در این مسابقه با پیراهن زردرنگ در میدان ببینند. سادیو مانه دو روز پیش رسما از بایرن مونیخ به النصر پیوست و روز گذشته در تمرین‌های این تیم شرکت کرد و نشان داد برای به میدان رفتن آماده است.

1904869

اما رسانه‌های عربی گزارش دادند که لوئیس کاسترو، سرمربی پرتغالی النصر، نام سادیو مانه را در فهرست بازیکنانش برای بازی امروز قرار نداده است. البته گفته می‌شود مانه در ورزشگاه حضور داشته و دیدار تیمش با نماینده مصر را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد.

مانه 31ساله چهارمین خرید النصر در تابستان امسال بود. گزارش‌های دیروز از تمرین النصر نشان می‌داد که این ستاره سنگالی به صورت طبیعی در تمرین شرکت داشت و نشانه‌ای از خستگی یا آسیب‌دیدگی در ساق‌های او دیده نمی‌شود. با این حال، سرمربی النصر تصمیم گرفته ستاره‌ جدیدش را در بازی مقابل زمالک به میدان نفرستد.

1904870

النصر در حال حاضر با 4 امتیاز صدرنشین گروه سوم جام باشگاه‌های عربی است. الشباب عربستان با همین امتیاز و به لطف تفاضل گل کمتر در رتبه دوم گروه قرار دارد و الزمالک هم با 3 امتیاز سوم است.

1904872

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27don2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره جنجالی بایرن با ۸۰ میلیون در راه عربستان +عکس