تاریخ انتشار: 1398/04/15 17:19
از بهروان اصرار، از شکوری انکار
کد خبر: 94774

انتقال خونه به خونه در هالهای از ابهام

با وجود اینکه صحبتهای زیادی مبنی بر انتقال تیم خونه به خونه بابل به استان خراسان شنیده شده اما به نظر میرسد این انتقال تا امروزقطعیت پیدا نکرده است.
انتقال خونه به خونه در هالهای از ابهام

غلامرضا بهروان رییس هیات فوتبال استان مازندران درباره بحث فروش امتیاز این باشگاه میگوید:این موضوع همچنان در همان وضعیت قبلی قرار دارد و مدیران باشگاه خونه به خونه در تلاش هستند تا موافقت اداره کل ورزش و جوانان مازندران را برای خروج امتیاز این باشگاه از این استان بگیرند. فعلا مالک باشگاه خونه به خونه تأکید دارد که باشگاه را فروخته و مصر بر خروج تیم از استان است. باید ببینیم در چند روز آینده چه خواهد شد.

 بهروان درباره اینکه گفته میشود قرار است امتیاز یک باشگاه لیگ یکی جدید برای شهر بابل خریداری شود، اینطور میگوید: بله، چند نفر از آقایان آمدند و در این مورد صحبت کردند اما هنوز خرید امتیاز باشگاه به صورت رسمی به ما اعلام نشده است. اگر اتفاقی بیفتد باید به صورت رسمی به ما اعلامم کنند و ما هم در حد توانمان سعی میکنیم به آنها کمک کنیم اما همانطور که گفتم فعلا به صورت رسمی اتفاقی نیفتاده است.

در شرایطی که اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای شرکت در مجمع هیات فوتبال خراسان شمالی به بجنورد سفر کرده اند، شایعاتی مبنی بر انتقال امتیاز یک تیم لیگ یکی به این استان مطرح شده است. پس از برگزاری این مجمع ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال با بیان این جمله به شایعات پایان داد: برخلاف بعضى مسایٔل مطرح شده، این سفر ارتباطى به موضوعات دیگر ندارد و شایعات مطرح شده در این خصوص به هیچ وجه صحت ندارد. در واقع دو جلسه مشترک با استاندار هم در خصوص مسایٔل دیگرى بوده است. فدراسیون فوتبال در انتقال و جابه جایى باشگاهها هیچ دخالتى نداشته و شایعات مطرح شده در این خصوص به هیچ وجه صحت ندارد.

نکته جالب اما پس از صحبتهای شکوری رخ داد؛ اعضای هیات رییسه و مسوولان استان خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها، انتقال امتیاز یک تیم لیگ یکی به این استان را اتفاق خوب و قابل تقدیری عنوان کردند. تناقض در صحبتهای مسوولان فدراسیون فوتبال باعث شده رسانه ها و هواداران دچار سردرگمی شوند. گفتنی است که در این سفر اعضای هیات رییسه فدراسیون با تشکیل جلسه، هدایت‌الله ممبینی را به عنوان رییس کمیته داوران و صادق درودگر را هم بهعنوان رییس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال منصوب کردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27goxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان قطعی واگذاری امتیاز خونه به خونه به سرمایه گذاران جدید مشخص شد/ تغییر نام تیم پس از انتقال امتیاز

محمد ربیعی در آستانه ورود به قلعه جادوگران!
قول مردانه استاندار‌ به هواداران بابلی؛