تاریخ انتشار: 1395/06/09 08:36
درخشان؛
کد خبر: 264550

3 امتیاز بازی مقابل قطر خیلی مهم است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: اینکه در بازی اول مقابل قطر سه امتیاز را بگیریم هم از نظر روحی و هم از نظر شرایط جدول خیلی مهم است

3 امتیاز بازی مقابل قطر خیلی مهم است

به گزارش سرویس فوتبال فرتاک ورزشی،حمید درخشان در مورد بازی اول تیم‌ ملی فوتبال ایران مقابل قطر در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: آن‌طور که شنیده‌ام تیم ملی شرایط مناسبی دارد و اردوی خوبی در ایتالیا برگزار کرده است. امیدوارم با آمادگی کامل به مصاف قطر برویم و بتوانیم 3 امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: 3 امتیاز بازی اول برای ما خیلی مهم است. مهم از این جهت که یکی از سخت ترین بازی‌هایمان در شرایط میزبانی انجام می‌شود ضمن اینکه پیروزی در بازی اول شرایط روحی ما را در ادامه بازی‌ها بهتر می‌کند و از نظر شرایط جدول هم این برد اهمیت زیادی دارد.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال کشورمان درخصوص بازیکنان حاضر در تیم ملی تصریح کرد: بازیکنان خوبی در تیم حضور دارند و لژیونرهایی که در اروپا بازی می‌کنند برای تیم وزنه محسوب می‌شوند و همین موضوع می‌تواند مارا در شرایط بهتری در مقابل حریفان قرار دهد.

درخشان در پایان با دعوت از هواداران فوتبال برای حمایت از تیم ملی در بازی با قطر تاکید کرد: مطمئنم هواداران فوتبال مثل همیشه برای حمایت از تیم‌ملی به ورزشگاه خواهند رفت و با حضورشان به تیم برای کسب پیروزی کمک می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27j7ge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسامی تیم ملی برای دیدار با قطر اعلام شد