تاریخ انتشار: 1397/09/04 01:29
کد خبر: 120450

پدیده - سایپا/ جدال حساس پرسپولیسی‌ها؛ نگاه یحیی به صدر

فردا دوتیم پدیده و سایپا در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می روند.
پدیده - سایپا/ جدال حساس پرسپولیسی‌ها؛ نگاه یحیی به صدر

در یکی از حساس ترین بازی های لیگ برتر پدیده به مصاف سایپا می رود. جدال دو پرسپولیسی می تواند جالب باشد، هم علی دایی و هم یحیی گل‌محمدی قبل از آمدن برانکو به پرسپولیس هدایت این تیم را بر عهده داشتند. سایپا که با علی دایی توانسته بود عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد چند هفته ای است که از نوار موفقیت به روی نوار ناکامی افتاده است.

پدیده خراسان که در این فصل فقط در بالای جدول بوده و اکثر در صدر قرار داشت با تفاضل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم قرار دارد و بدون شک به دنبال کسب سه امتیاز کامل از دیدار برابر سایپا می باشد تا به فاصله اش از سایر رقبا افزایش بخشد.

پدیده قرار بود در هفته گذشته به مصاف استقلال برود اما این بازی لغو شد و به یک زمان دیگری موکول گشت. سایپا نیز در چارچوب هفته دوازدهم در خانه به جدال با ماشین سازی پرداخت. اما شاگردان علی دایی تنها توانستند از ماشین سازی یک امتیاز بگیرند. دیدار هفته گذشته خودروسازان البرز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پدیده مشهد با ۲۶ امتیاز ولی یک بازی کمتر نسبت به سپاهان در رده اول جای گرفته است. سایپا نیز از دوازده دیداری که در لیگ برتر انجام داده توانسته است ۱۶ امتیاز کسب کند تا در رده هفتم جدول قرار بگیرد.

کوبل داوری:

سیدمهدی سیدعلی - حسن انتظاری - امیرمحمد داودزاده - سیدرضا مهدوی - ناظر: خداداد افشاریان

گفتنی است که این دیدار روز یکشنبه از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27k8dn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو غایب قطعی سایپا مقابل پدیده