تاریخ انتشار: 1397/08/22 15:18
کد خبر: 121974

خبری ترسناک از خوزستان ناخوش احوال؛ ابتدای راه برای پیوستن به تاریخ!

در این فصل از رقابت های لیگ برتر و لیگ یک تیم های خوزستانی شرایط مطلوبی ندارد و تمام این تیم ها در ته جدول دست و پا می زنند.
خبری ترسناک از خوزستان ناخوش احوال؛ ابتدای راه برای پیوستن به تاریخ!

 استان خوزستان یکی از استان های فوتبال خیز و بازیکن ساز کشور به شمار می آید. این استان همیشه در سطح اول فوتبال کشور نماینده دارد. برای اینکه اثبات شود فوتبال این استان چقدر مقتدر و پر افتخار است نیازی نیست به سالهای خیلی دوری برویم‌. تنها افتخارات تیم های خوزستانی در این دهه کافیست که این امر بر ما روشن شود. در دهه نود استان خوزستان دو قهرمانی در لیگ برتر،  ۵ صعود به لیگ برتر و ۴ صعود به لیگ یک که در این یازده موفقیت فقط سه مربی غیر بومی حضور داشتند.

این حال و روز کنونی خوزستان در این فصل آن صلابت و شادابی را ندارد. تیم های خوزستانی که همیشه از مربیان بومی استفاده می کردند تصمیم به بروز شدن گرفتند. از چهار تیم لیگ برتری و دو تیم لیگ یکی استان خوزستان تنها یک مربی بومی به روی نیمکت نشسته است. علت روی آوردن تیم های خوزستانی اصلا مشخص نیست، چون اگر قرار بر این بود در این فصل اینطور نتیجه بگیرند مربیان بومی اگر بهتر نتیجه نمی گرفتند عملکرد بدتری نیز از خودشان به جا نمی‌گذاشتند.

استان خوزستان ۶ تیم در لیگ برتر و لیگ یک دارد که همه این تیم ها اوضاع وخیمی دارند و بعید نیست که این تیه ها به دسته های پایین تر سقوط کنند. باید دید و منتظر ماند که آیا تیم های خوزستانی به این روند نزولی خود ادامه می‌دهند یا خاتمه. اما به هر حال خوزستانی که منبع بازیکن سازی و ترانسفر بازیکنان فوتبال هست الان کاملا حال ناخوشی دارد و باید مسئولین از هم اکنون دست به کار شوند تا از پیوستن فوتبال خوزستان به تاریخ جلوگیری کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kjng

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اصلی‌ترین رقیب سپاهان برای قهرمانی از نظر خالد شفیعی