تاریخ انتشار: 1397/10/09 22:47
3 گل با دبل پوگبا؛
کد خبر: 115750

عادت شیرین و جدید یونایتد با سولسشر (عکس)

تیم منچستریونایتد همچون دو بازی قبلی توانست با هدایت اوله سولسشر 3 گل بزند و روند قبلی را حفظ کند.

TLxrSvTCjBCg

به گزارش فرتاک ورزشی؛ تیم منچستریونایتد در آستانه کسب سومین برد متوالی با هدایت اوله گونار سولسشر است. سرمربی نروژی شیاطین سرخ پیش از بازی با کاردیف جانشین ژوزه مورینیو شد و شاگردانش در اولین گام موفق شدند با نتیجه 5-1 حریف انتهای جدولی را مغلوب کنند. در آن بازی پوگبا 2 پاس گل داد و لینگارد هم 2 گل زد و هررا، مارسیال و راشفورد گل های دیگر را زدند.

4 روز بعد در اولین بازی خانگی با مربی جدید، قرمزها باید اثبات می کردند که برتری پرگل برتر کاردیف اتفاقی نبوده است. در همان نیمه اول ماتیچ توانست یک گل بزند و در نیمه دوم نیز پل پوگبا دو بار دروازه هادرسفیلد را باز کرد تا شاگردان سولسشر به برتری سه گله برسند.

امشب نیز در اولدترافورد دو تیم به مصاف هم رفتند و بازهم قرمزها موفق شدند به برتری پرگلی برسند. این بار مقابل حریف قدرتمندتری به نام بورنموث قرار گرفتند و توانستند در همان نیمه نخست 3 بار گلزنی کنند. دو گل اول را پوگبا زد تا روند تاثیرگذاری رو 2 گل در هر بازی را حفظ کند، گل سوم را هم راشفورد زد.

حالا آن ها می توانند رکوردی جدید را با مربی نروژی خود ثبت کنند اما حفظ همان روند قبلی نیز اتفاق مثبتی برایشان به شمار می رود. شیاطین سرخ که با مورینیو در اواسط جدول بودند، حالا به آرسنال رده پنجمی نزدیک شده اند و در 18 هفته بعدی فرصت گرفتن جای آرسنال، چلسی و... را هم دارند.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kkee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 یونایتد پس از پایان فصل هم باید با سولسشر ادامه دهد!