تاریخ انتشار: 1397/09/09 22:16
کد خبر: 119598

تیم یحیی بالاخره بعد از 124 روز و 18 ساعت و 30 دقیقه تن به شکست داد!

تیم فوتبال پدیده خراسان سرانجام پس از 124 روز تن به دومین شکست خود در لیگ‌برتر فوتبال ایران داد.
تیم یحیی بالاخره بعد از 124 روز و 18 ساعت و 30 دقیقه تن به شکست داد!

در حالی عدم صدور کارت بازی برای 5 بازیکن پدیده در اولین بازی لیگ‌برتر به جرم بدهی به بازیکنان «در حالی که خیلی از تیم‌های لیگ‌برتر بدهکار بازیکنان بوده و هستند» باعث شد تا این تیم در خانه با یکسری بازیکن تمرین کرد و با تغییرات و یکسری دیگر از بازیکنان خود برابر پرسپولیس به میدان برود و تن به شکست یک بر صفر با پنالتی بدهد؛ تیم یحیی از آن روز تن به شکست نداد تا به هفته چهاردهم لیگ رسید.

پدیده در چنین شرایطی پس از سوت پایان بازی در ساعت 22:30 روز 4مرداد و قبول شکست از پرسپولیس، روند عجیب خود را شروع کرد و با 9 برد و 2 تساوی، طی عملکردی خیره‌کننده، تحسین همگان را به خود واداشت. شاگردان یحیی گل‌محمدی ساعت 17 روز 9 آذر پس از 124 روز بالاخره دوباره تن به شکست دادند و برابر سپاهانی متوقف شدند که شاید تساوی عادلانه‌ترین نتیجه بازی مالکانه آنها بود.

تیم یحیی گل‌محمدی که علیرغم بسته نشدن برای قهرمانی، با بالانشینی در جدول سودای قهرمانی نیم‌فصل به سرش خورده هنوز هم برای رسیدن به این عنوان ناامید نیست. پدیده با وجود این شکست شش امتیازی به قدری خوب امتیاز جمع کرده که در صورت پیروزی برابر ماشین‌سازی در هفته آینده در مشهد، می‌تواند با توجه به رویارویی سپاهان و پرسپولیس و احتمال از دست رفتن امتیاز برای زردپوشان اصفهانی، باز هم به قهرمانی نیم فصل امیدوار باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kmmg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل محمدی:بسیاری از بازیکنان ما پیشنهادات خوبی دارند