تاریخ انتشار: 1397/08/13 17:25
کد خبر: 123250

راهی برای آرام کردن استقلال؛ تا فتحی هست شفر هم هست

احتمال تغییرات در کادرفنی استقلال مساله‌ای نیست که بتوان به سادگی از کنار آن عبور کرد. استقلال از جام حذفی، حذف شده و در لیگ هم شرایط مناسبی ندارد.
راهی برای آرام کردن استقلال؛ تا فتحی هست شفر هم هست

 تنها امید استقلال این است که مدعیان قهرمانی لیگ نتایج ضعیفی بگیرند و آنها هم از بند بازی‌های ضعیف رها شوند و با جبران امتیازها در هفته‌های آتی شاید به صدر جدول نزدیک شوند. تحولی که خیلی‌ها آن را بعید می‌دانند و بر این باورند که با این مجموعه موفقیت قدری سخت و دشوار خواهد بود. در عین حال امیرحسین فتحی می‌کوشد با حمایت‌های سریالی از وینفرد شفر پیرامون این مربی را امن نگه دارد. فتحی در تازه ترین اظهاراتی که درباره احتمال جدایی شفر از استقلال داشته این جمله را به زبان آورده است: «تا وقتی تصمیم‌گیری درباره استقلال با من باشد، شفر هم سرمربی استقلال باقی خواهد ماند.» 
این جمله فتحی نشان می‌دهد که خود فتحی نیز چندان از تداوم حضورش در کادرمدیریتی این باشگاه مطمئن نیست. البته خیلی‌ها او را در نتایج به دست آمده به اندازه شفر مقصر نمی‌دانند اما هرچه از فصل بگذرد بدون شک او نیز در میان مقصران جای خواهد گرفت. با این حال فتحی سعی می‌کند اوضاع را آرام نگه دارد و با گفتن این جمله شفر را از تداوم در نیمکت استقلال مطمئن سازد تا شاید استقلال به روزهای خوش برسد و از این وضعیت خلاص شود. اینکه فتحی از ته قلب از شفر حمایت می‌کند نیز خود مساله‌ای است که خیلی‌ها پاسخش را نمی‌دانند. نظریه فتحی درباره آینده کاری وینفرد شفر دقیقا برخلاف آن نظراتی است که اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال می‌دهند و شفر را مربی مناسبی برای آینده این باشگاه نمی‌دانند. حال باید دید که در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و آیا حمایت‌های فتحی از سرمربی استقلال کلامی است یا او حقیقتا به ادامه فعالیت این مربی در باشگاه استقلال اعتقاد راسخ دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kyr6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فریبا: استقلال به جدول بازمی‌گردد