تاریخ انتشار: 1396/01/24 01:45
زیزو گل های بیشتر می خواست
کد خبر: 217498

زیدان: نویر یک تنه اجازه نداد بایرن گل های بیشتری دریافت کند

زیدان پس از پیروزی بزرگ 1-2 امشب رئال در زمین بایرن گفت که از اینکه تیمش گل های بیشتری نزده احساس ناامیدی می کند.
 زیدان: نویر یک تنه اجازه نداد بایرن گل های بیشتری دریافت کند

رئال مادرید امشب در زمین بایرن ابتدا با گل ویدال عقب افتاد ولی در نیمه دوم توانست دو گل بزند و شاید 3 گل دیگر هم نزد تا برنده این بازی حساس بشود. لازم به ذکر است که بایرن خیلی از دقایق نیمه دوم را با اخراج خاوی مارتینز 10 نفره به کار ادامه داد.

 

زیدان در پایان بازی گفت:« پیروزی در آلیانس آرنا کار ساده ای نیست. نیمه اول زجر کشیدیم ولی با صبوری و قطع پاس های بازیکنان بایرن رفته رفته بهتر شدیم. نیمه اول خوب بودیم و راضی بودم که با شکست 1-0 به رختکن برویم. نیمه دوم بسیار بهتر شدیم و با 10 نفره شدن بایرن، همه چیز ساده تر شد.

 

در 45 دقیقه دوم فرصت های گلزنی زیادی را از دست دادیم و از اینکه 2-1 پیروز شدیم احساس ناامیدی می کنم. نویر یک تنه اجازه نداد بایرن گل های بیشتری دریافت کند. حیف شد چون می توانستیم همینجا کار بایرن را تمام کنیم.»

 

پنالتی از دست رفته ویدال:« اصلا آن صحنه برخورد توپ به کارواخال پنالتی نبود. اگر کار 2-0 می شد، همه چیز برایمان دشوار می شد ولی به توانایی های خودمان اعتقاد داشتیم . در نیمه دوم مثل یک تیم با شخصیت بازی کردیم و نتیجه ای مثبت حاصل شد؛ هرچند که هنوز هیچ چیز تمام نشده و یک بازی برگشت حساس باقیمانده است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27m8v6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب رسمی رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ