تاریخ انتشار: 1396/02/20 19:41
کد خبر: 211602

عیار وفاداری دروازه بان پرسپولیس دو هفته بود!

حدود دو هفته پیش بود که علیرضا بیرانوند با حضور در برنامه خندوانه از تمدید 5 ساله قراردادش با پرسپولیس گفت تا خیال هواداران این تیم را راحت کند.
عیار وفاداری دروازه بان پرسپولیس دو هفته بود!
 بیرانوند این حرف‌ها را در پاسخ به سوال رامبد جوان مبنی بر احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس داد اما در کمتر از دو هفته پس از پخش آن برنامه، خبر پیشنهاد از لیگ ترکیه برای بیرانوند و اصرار او و مدیر برنامه‌هایش برای جدایی از پرسپولیس منتشر شد.
برخورد پرسپولیسی‌ها با بیرانوند پس از ماجرای اعتصاب خیلی تند و شدید بود و سابقه علاقه او به استقلال باعث شده بود تا هواداران پرسپولیس ادعا کنند که با جدا شدن او مشکلی نخواهند داشت! دروازه‌بان جدیدا پرحاشیه پرسپولیس، این روزها به شکلی مشخص تمرکزش را از دست داده ،در طول مدت فقط دو هفته کاملا تغییر کرده و پس از درگیری‌های لفظی با هواداران این تیم، محبوبیت چندانی روی سکوها احساس نمی‌کند. هرچند پس از پایان ماجرای اعتصاب، بیرانوند از هواداران پرسپولیس معذرت‌خواهی کرد اما بی‌اعتنایی او به تشویق‌های هواداران در بازی با الوحده نشان داد که هنوز رابطه او با پرسپولیسی‌ها مثل سابق نشده است و شاید یکی از دلایل مطرح کردن پیشنهاد فنرباغچه و اصرار به لژیونر شدن، همین رابطه نامناسب با هواداران باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27m9kn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جلسه وکیل بیرانوند و نماینده باشگاه ترکیه‌ای برای جدایی گلر پرسپولیس