تاریخ انتشار: 1396/02/14 10:41
کد خبر: 213026

سعی می‌کنم مثل سروش و مسلمان فانتزی بازی کنم

احسان علوان‌زاده در این فصل از رقابت‌های لیگ و در ابتدای فصل و به عنوان سهمیه زیر 23 سال به پرسپولیس پیوست و از همان ابتدا نشان داد که بازیکن خوش‌تکنیکی است.
سعی می‌کنم مثل سروش و مسلمان فانتزی بازی کنم

بر خلاف سایر بازیکنان نیمکت‌نشین پرسپولیس برانکو به این بازیکن میدان داد و توانست بازی‌های زیادی را در نیمه دوم برای پرسپولیس به میدان برود. علوان‌زاده در خصوص شرایط این روزهای خود به گفت‌وگو پرداخت.

  •  شرایط تیم را در آستانه بازی برابر سیاه‌جامگان چطور می‌بینی؟

ما در روزهای گذشته تمرینات خوبی را انجام دادیم و حالا آماده دیدار برابر سیاه‌جامگان هستیم. البته سیاه‌جامگان تیم بسیار خوبی است و امیدواریم که یک بازی خوب را از دو تیم شاهد باشیم و بتوانیم برنده از زمین خارج شویم.

  •  البته خیلی‌ها معتقد هستند که پرسپولیس دیگر انگیزه‌ای برای پایان دادن به لیگ ندارد.

این درست است و ما سه هفته قبل قهرمان شدیم و طبیعی است که انگیزه سابق را نداشته باشیم اما چیزی که مشخص است پرسپولیس حالا به دنبال جاودانه شدن در تاریخ لیگ برتر است و می‌خواهیم با پیروزی برابر سیاه‌جامگان رکورد امتیازگیری در لیگ را بشکنیم.

  •  با وجود نیمکت ضعیف پرسپولیس، برانکو نشان داده که به تو اعتقاد دارد و در نیمه دوم از تو استفاده می‌کند.

سبک بازی من کمی فانتزی است و این در حالی است که بازیکنان زیادی در تیم این طوری بازی می‌کنند مانند سروش رفیعی، مسلمان و احمدزاده، اما من همیشه سعی کرده‌ام چه در تمرینات و چه در بازی وظایف خودم را انجام دهم و امیدوارم که برانکو از من راضی بوده باشد.

  •  فکرش را می‌کردی در اولین سال حضورت یک قهرمانی را کسب کنی؟

واقعا این موضوع و قهرمانی با پرسپولیس برای من یک رویا بود و از این موضوع خیلی خوشحالم و اگر زمانی به تیمی دیگر بروم ابتدا می‌گویم من از تیمی آمده‌ام که قهرمان شده است.

  •  در پرسپولیس با توجه به شرایط سنی‌ات می‌مانی؟ چون فصل آینده سهمیه بزرگسالان می‌شوی. احتمالا نگه داشتنت برای برانکو سخت می‌شود.

من با پرسپولیس قرارداد دارم اما اینکه بمانم یا نه دست برانکو است و او تشخیص می‌دهد و هرچه برانکو بگوید من اطاعت می‌کنم.

  •  بازی برابر الوحده را چطور می‌بینی؟

بازی بسیار سختی خواهد بود اما این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و می‌خواهیم در این بازی تنها سه امتیاز را کسب کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27maod

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین فرصت جوانان پرسپولیس