تاریخ انتشار: 1396/01/26 12:04
اختصاصی/ عظمت پرسپولیس هر نامی را تحت شعاع قرار می دهد
کد خبر: 217050

آقای برانکو وقت شناس باش/ پرسپولیسی ها قدر تو را می دانند اما وامدار کسی نیستند!

آقای برانکو وقت شناس باش/ پرسپولیسی ها قدر تو را می دانند اما وامدار کسی نیستند!

صحبت های دیروز برانکو ایوانکوویچ درخصوص اینکه گفته بود پرسپولیسی را تحویل گرفته که برای بقا می جنگید باعث شد گریزی به گذشته بزنیم و از فروردین ۹۴ تا نشست خبری دیروز مرور کنیم.

برانکو ایوانکویچ در ۱۹ فروردین  ۹۴ به عنوان چهلمین سرمربی  تاریخ ادوار پرسپولیس لقب گرفت.

 

پرفسور در حالی در ترکیه با نژاد فلاح و چلنگر قرار داد بست که پرسپولیس در آن روزها حمید درخشان سرمربی خود را برکنار کرده بود و حسین عبدی به عنوان مربی موقت هدایت سرخپوشان را بر عهده داشت که پرسپولیس در نیمه دوم جدول و در جایگاه ۱۱ قرار داشت و از سد النصر عربستان با ۹۰ هزار هوادار در لیگ قهرمانان آسیا گذشته بود و بازی خاطره انگیزی با حضور مرحوم هادی نوروزی رقم زده بود.

برانکو تیم دهم جدول را تحویل گرفت و در آخر فصل هم هشتم شد.

بد نیست صحبت های ابتدایی برانکو در اوایل حضورش در پرسپولیس را مرور کنیم.

 

مرد کروات در ابتدای حضورش در پرسپولیس درخصوص احساسش درباره حضور در جمع سرخپوشان پایتخت گفته بود:پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا است و نباید در میانه جدول باشد. پرسپولیس همیشه مدعی است و  هیچوقت برای بقا نمی جنگد.

 

برانکو در فصل دوم حضورش در پرسپولیس تیم خوبی رابست و در نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفت هرچند بازیهای چشم نوازی ارائه میداد اما با حمایت هواداران وپافشاری طاهری در  نهایت روز پایانی  با تفاضل کمتر به مقام دوم رسید.

 

نشست خبری پیش از دیدار مقابل ماشین سازی روز گذشته برانکو باعث شد که هواداران در شبکه های مجازی به شدت از سرمربی تیم محبوب خود ناراحت شوند و با گلایه به پرفسور اظهار داشتند در آستانه قهرمانی گریز به گذشته کار درستی نیست.

 

با توجه به مرور زمان پیوستن برانکو به پرسپولیس و شرایط کنونی پرسپولیس میتوان به این موضوع پی برد که انتقاد هواداران از برانکو ایوانکوویچ به جااست و سرمربی پرسپولیس زمان مناسبی رابرای گریز به گذشته انتخاب نکرده است درست پرفسور زمانی آمد که پرسپولیس در وضعیت خوبی قرار نداشت اما در میانه پایین جدول بود هواداران پای مربی خود ایستادند تا پرسپولیس به جایگاهی که انتظار دارند رسید.

 

باید شاگردان برانکو می تواننددومین سالگرد حضور برانکو را امروز با قهرمانی جشن بگیرند؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mbjn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش به پیشنهاد برانکو و منصوریان فکر می کند؟