تاریخ انتشار: 1396/02/16 19:31
کد خبر: 212502

پیروزی بایرن مقابل دارمشتات

بایرن در یک بازی تشریفاتی با تک گل خوان برنات موفق شد دارمشتات را شکست داده و سقوط این تیم را قطعی کند.
پیروزی بایرن مقابل دارمشتات

بایرن مونیخ که هفته گذشته با پیروزی 6-0 در زمین ولفسبورگ توانسته بود پنجمین قهرمانی متوالی اش در بوندسلیگا را قطعی کند، امروز در آلیانس آرنا میزبان دارمشتاتی بود که تقریبا سقوطش به دست پایین تر حتمی به نظر می رسید. دارمشتات تنها در صورت برتری بر بایرن همچنان به بقا امیدوار می ماند.

بازی با هجوم های بایرن آغاز شد اما 17 دقیقه طول کشید تا شاگردان آنچلوتی به گل دست یابند.

حرکت ریبری از سمت چپ و پاس عمقی او، درون محوطه جریمه دارمشتات به برنات رسید و او هم پس از فریب مدافع مستقیم خود و با ضربه پای چپ دقیق، توپ را وارد دروازه کرد تا بایرن 1-0 پیش بیفتد.

بایرن حاکم مطلق توپ و میدان بود و دو بار دیگر روی ضربات سر مولر و شوت بواتنگ از 20 متری می توانست فاصله را بیشتر کند اما یک بار گلر دارمشتات مانع شد و شوت بواتنگ هم با اختلاف اندکی راهی اوت شد.

دارمشتات نیز در اواخر نیمه، روی ضربه پلاته از بیرون محوطه جریمه تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت ولی اشتارک، گلر بایرن، درازکش و با کف دست توپ را راهی کرنر کرد. در نهایت نیمه اول با پیروزی 1-0 بایرن به اتمام رسید.

نیمه دوم نیز در اختیار بایرن بود و این تیم با وجود اینکه انگیزه بالایی نداشت، ولی همچنان روی حریف خود مسلط بود.

دقیقه 52 بایرن می توانست توسط لواندوفسکی کار را تمام کند اما ضربه سر او پس از برخورد با تیر دروازه راهی اوت شد.

کمی بعد دارمشتات روی یک ضربه کرنر به سختی دروازه بایرن را تهدید کرد ولی اشتارک روی خط دروازه ضربه سر مهاجم میهمان را برگشت داد. دارمشتات دقیقه 65 به گل تساوی هم دست یافت اما کمک داور به درستی آفساید بازیکن این تیم را اعلام کرد تا حساب کرد 1-0 بماند.

دارمشتات که در یک ربع پایانی فشار را بیشتر کرده بود، دقیقه 85 به یک ضربه پنالتی دست یافت. داور خطای برنات روی شیپلاک را پنالتی تشخیص داد ولی حمید آلتین تاپ بهترین بخت برای مساوی کردن بازی را از دست داد و گلر بایرن به زیبای پنالتی او را مهار کرد.

ریبری دقیقه 90 بازی می توانست فاصله را دو برابر کند ولی ضربه او با بدشانسی به تیرک خورد تا در نهایت بایرن این بازی را 1-0 به سود خود خانمه دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mkeg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش متفاوت برانکو به امضای قرارداد با منشا و خلیل زاده