تاریخ انتشار: 1396/03/07 09:08
کد خبر: 207998

رفتارهای پرسپولیس ستیزانه علیرضا منصوریان

بعد از آنکه علیرضا منصوریان پرسپولیس را «تیم دوم پایتخت» لقب داد، خیلی‌ها گفتند او دچار اشتباه لفظی شده و حتما در اولین فرصت این اظهارنظر را اصلاح خواهد کرد.
رفتارهای پرسپولیس ستیزانه علیرضا منصوریان

با این حال بازی با العین هم گذشت و رفت اما سرمربی استقلال توضیحی در مورد آن مصاحبه جنجالی ارائه نداد. به طور کلی این‌طور به نظر می‌رسد که منصوریان از زمان حضورش روی نیمکت استقلال شمشیر را برای پرسپولیسی‌ها از رو بسته و از هر فرصتی برای نیش و کنایه زدن به سرخ‌ها استفاده می‌کند. چند نمونه از رفتارهای «پرسپولیس‌ستیزانه» علیمنصور در این مدت را با هم مرور می‌کنیم.

 صندلی قرمز
منصوریان که تابستان گذشته به عنوان کارشناس به ویژه‌برنامه پخش یوروی2016 دعوت شده بود، از نشستن روی صندلی قرمز خودداری کرد که در نوع خودش عجیب بود. بعدتر البته تصاویری از رستوران‌های منصوریان در تهران منتشر شد که نشان می‌داد تابلوی همه آنها قرمز رنگ است!

 زمین تمرین
در برهه‌ای هردو تیم پرسپولیس و استقلال خواهان استفاده از زمین تمرین شماره دوی آزادی شدند که این موضوع اظهارنظر تند و بی‌سابقه منصوریان را به دنبال آورد. سرمربی استقلال در این مورد گفت: «متاسفم که هرجا ما پا می‌گذاریم، پرسپولیسی‌ها هم دنبال‌مان می‌آیند. ما می‌خواستیم زمین شماره دوی آزادی را بگیریم ولی دیدیم آقای طاهری هوس کردند 3روز این زمین را برای تیم‌شان بگیرد. به آقای طاهری متذکر می‌شوم هرجا ما می‌رویم آنها هم نیایند.» البته طاهری در این مورد جواب منصوریان را نداد.

 تبریک نوروز
منصوریان در آغاز سال جدید خورشیدی مصاحبه‌ای انجام داد و در آن وقتی از او خواستند یک دروغ سیزده به زبان بیاورد، گفت: «پرسپولیس برنده داربی شده!» این در حالی است که زمستان سال گذشته استقلال در داربی تهران 3بر2 برابر پرسپولیس پیروز شد.

 کسر امتیاز
اواخر فصل گذشته پرسپولیس گام‌به‌گام به کسب عنوان قهرمانی نزدیک‌تر می‌شد. درست در همین زمان بود که شایعات در مورد احتمال کسر امتیاز از سرخپوشان جدی شد و زمزمه‌های زیادی سر زبان‌ها افتاد. در این میان شاید هیچ‌کس انتظار نداشت سرمربی استقلال هم در مصاحبه‌هایش به احتمال جریمه شدن حریف سنتی اشاره کند. با این وجود منصوریان تلویحا و به طور غیرمستقیم این حرف را زد که کلی هم سروصدا راه انداخت. علیمنصور گفته بود: «برای نایب‌قهرمانی می‌جنگیم و البته منتظریم ببینیم چه اتفاقاتی برای پرسپولیس رخ می‌دهد. در واقع نیم‌نگاهی هم به قهرمانی داریم.»

 ماجرای فرشید باقری
منصوریان در نشست خبری پیش از بازی استقلال و صبا در مورد بازیکنان غایب تیمش گفت: «فقط یک محروم داریم و او همان بازیکنی است که برانکو برای فصل بعد با او مذاکره کرده!» منظور منصوریان فرشید باقری بود، اما سرمربی پرسپولیس روز بعد به شدت این مساله را تکذیب کرد. گفتنی است باقری بازیکن آزاد نیست و هنوز یک سال دیگر با استقلال  قرارداد دارد.

 تیم دوم پایتخت
منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با العین امارات به محرومیت هواداران پرسپولیس اشاره کرد و گفت: «حیف است تیم دوم پایتخت در چنین مسابقه‌ای تماشاگرانش را ندارد.» این مساله موج بزرگی از جنجال‌ها را به وجود آورد و سرمربی و آقای گل پرسپولیس را به واکنش وا داشت اما حداقل تا این لحظه منصوریان توضیحی در این مورد ارائه نداده تا روشن شود عمدا و با نیت قبلی به پرسپولیس حمله کرده است.

منظور منصوریان درجه تیم‌ها نبود
علیرضا منصوریان پیش از دیدار تیمش مقابل العین امارات در یک گفت‌و‌گوی خبری اظهاراتی را درباره تیم پرسپولیس انجام داده بود که واکنش تند هواداران این تیم را به همراه داشت. منصوریان با اشاره به نبود تماشاگران پرسپولیسی در دیدار مقابل لخویا گفته بود که تیم دوم پایتخت از حضور تماشاگرانش محروم است. استفاده از عنوان «تیم دوم» باعث شد که موجی از حملات هواداران پرسپولیس به صفحه منصوریان در اینستاگرام ایجاد شود. نصرالله عبداللهی، سرپرست تیم استقلال درباره این اظهارات منصوریان توضیحات جالبی داد: «درباره اظهارات منصوریان سوءتفاهم شده است. منظور منصوریان این بود که ابتدا استقلال بازی خواهد کرد و سپس دیگر تیم پایتخت یعنی پرسپولیس باید بازی کند! منظور منصوریان رده‌بندی و درجه تیم‌ها نبود. برداشت بدی از صحبت‌های منصوریان شد و مشاوره بدی به برانکو دادند. برانکو هم نظرش را گفته و چه اشکالی دارد؟ ما هیچ عکس‌العملی نداریم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mqdv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرشید باقری: باید یاد بگیرم بجنگم