تاریخ انتشار: 1396/02/27 00:27
کد خبر: 210326

شرایط عجیب پرسپولیس تا آغاز لیگ هفدهم

پرسپولیس در حالی به شکل مقتدرانه عنوان قهرمانی مسابقات لیگ شانزدهم را به دست آورد که این فصل برای آنها حسابی طولانی شد. مسابقاتی که از روز پنجم مرداد سال گذشته شروع شده بود، هنوز به پایان نرسیده و چیزی حدود یک ماه دیگر هم ادامه خواهد داشت. سرخپوشان در این فصل توانستند از گروه‌شان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و به این ترتیب تا دهم خرداد درگیر این دیدارها خواهند بود. به علاوه تنی چند از مهم‌ترین بازیکنان این تیم همچنان باید در تمرینات حضور داشته باشند تا در بازی سرنوشت‌ساز با ازبکستان، تیم ملی کشورمان را همراهی کنند. این بازی روز 22خرداد در تهران برگزار می‌شود و می‌تواند حکم صعود ایران به جام‌جهانی روسیه را امضا کند.
 
در شرایط طبیعی انتظار می‌رود از پرسپولیس نفراتی مثل علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، محمد انصاری، وحید امیری، مهدی طارمی و حتی شاید حسین ماهینی و سروش رفیعی به اردوی تیم ملی دعوت شوند. توجه داشته باشید که سن برخی بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس نسبتا بالاست و طولانی شدن این فصل آنها را آزار خواهد داد. با احتساب تاریخ 22خرداد برای پایان مسابقات امسال، می‌توان گفت فصل جاری مسابقات باشگاهی و ملی برای قرمزها چیزی حدود 10ماه و نیم طول کشیده که واقعا عدد بزرگی است و می‌تواند باعث خستگی و فرسودگی اسکلت اصلی پرسپولیس شود.

 

ماموریت 38 روزه

شرایط آغاز لیگ هفدهم اما برای پرسپولیس عجیب‌تر هم هست. بنا بر اعلام سازمان لیگ، رقابتهای فصل جدید احتمالا از تاریخ پنجم مرداد96 آغاز خواهد شد. این در حالی است که پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ باید در مسابقه سوپرجام در تاریخ 30تیر هم شرکت کند. به این ترتیب از زمان ترخیص ملی‌پوشان پرسپولیس از بازی 22خرداد با ازبکستان تا زمان برگزاری اولین مسابقه رسمی قرمزها، تنها 38روز زمان باقی می‌ماند که باید این برنامه‌ها را در آن گنجاند: استراحت، ریکاوری، بدنسازی، تمرینات تاکتیکی و رسیدن به شرایط مسابقه! مسلما این کنداکتور فشرده کار پرسپولیس را در آغاز لیگ هفدهم سخت می‌کند. توجه داشته باشید که فصل جدید مسابقات نیز حسابی طولانی خواهد بود، چرا که در خردادماه آینده جام‌جهانی هم در راه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mz7v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عجیب‌ترین ادعا در مورد آقای گلی طارمی/ اعتراض وارد نیست