تاریخ انتشار: 1401/11/29 12:40
کد خبر: 10474

مورینیو؛ گزینه جذاب PSG برای جانشینی گالتیه!

مدیران پاری سن ژرمن در حال بررسی شرایط همکاری با ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی، هستند.
مورینیو؛ گزینه جذاب PSG برای جانشینی گالتیه!

نتایج ضعیف پاری سن ژرمن در چند هفته اخیر باعث شده که انتقادهای بسیاری از عملکرد کریستوف گالتیه روی نیمکت این تیم مطرح شود.

این مربی فرانسوی نتوانسته انتظارات را برآورده کند و کسب سه شکست متوالی برابر مارسی در جام حذفی، موناکو در لیگ و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان شرایط را برای او بیش از پیش دشوار کرده است.

پس از باخت پی اس جی برابر بایرن در دیدار رفت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان در ورزشگاه پارک دو پرنس، بسیاری انتظار قطع همکاری این باشگاه با این مربی فرانسوی را داشتند.

هرچند هنوز بازی برگشت در مونیخ در پیش است اما با توجه به نمایش ارائه شده از سوی این تیم در این بازی، بعید به نظر می‌رسد که آنها در ورزشگاه خانگی این تیم بتوانند این شکست را جبران کنند و همین باعث شده که مدیران پی اس جی به فکر جانشینی برای گالتیه باشند.

فوت مرکاتو خبر داده که مورینیو گزینه اصلی آنها برای قبول هدایت این تیم در فصل آینده است و مدیران این باشگاه شرایط او در رم را به خوبی مدنظر دارند تا پیشنهاد مناسبی برای شروع همکاری به او ارائه کنند.

حتی گفته شده که مدیران این باشگاه تماس‌هایی هم با مورینیو داشته‌اند اما هنوز هیچ مذاکره رسمی صورت نگرفته است. رویای پی اس جی همچنان کار با زین الدین زیدان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27n563

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت یونایتد، PSG و بایرن: ولاهوویچ در یووه نمی‌ماند