تاریخ انتشار: 1395/08/15 21:39
کد خبر: 250750

انریکه: جای 19 بارسایی درفهرست فیفاخالی است

روز گذشته فهرست 23 نفره نامزدهای برترین بازیکن سال 2016 از سوی فیفا اعلام شد که در میان آنها نام 4 بازیکن بارسلونا دیده می شد.
انریکه: جای 19 بارسایی درفهرست فیفاخالی است

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، مسی، سوارز، اینیستا و نیمار در فهرست 23 نفره فیفا حضور داشتند اما سرمربی بارسلونا معتقد است که جای دیگر بازیکنانش در این فهرست خالی است.

 

 

 

 

انریکه در نشست خبری بازی با سویا در همین رابطه گفت:« همه بازیکنانم را در این فهرست قرار می دهم. 4 بازیکن بارسا در این فهرست حضور دارند و 19 تای دیگر هم باید از بازیکنان من انتخاب می شدند!»

 

سویا:« این تیم پروژه ای جدید  را با سمپائولی شروع کرده و روند مثبتی را طی می کند. سویا فوتبال خوبی ارائه می دهد و حریف مشکلی برای ما خواهد بود. بازی سختی پیش رو داریم هرچند که در سوپرکاپ اسپانیا به راحتی توانستیم آنها را شکست دهیم. معتقدم بازی فردا کاملا متفاوت خواهد بود؛ چون سویا تغییر سیستم داده است. سعی داریم پیروزی در سوپرکاپ را تکرار کنیم.»

 

شکست 3-1 برابر سیتی:« 40 دقیقه اول بازی با سیتی، بهترین بازی سه سال اخیر ما بود؛ حتی بهتر از پیروزی 4-0 بر رئال در برنابئو. بازی را مصمم شروع کردیم و به سیتی اجازه ندادیم برنامه هایش را پیاده کند؛ اما همین روند را باید تا پایان ادامه می دادیم.

فقط 40 دقیقه خوب بازی کردن کافی نیست. دو سال پیش، از یک مقطعی اوج گرفتیم و همه جام ها را فتح کردیم. در آن بازی ها، 90دقیقه به حریف اجازه خودنمایی نمی دادیم و این را باید تکرار کنیم.

معتقدم باید در همه بازی ها پیروز شد، سوای اینکه میزبان هستیم یا میهمان و حریف مقابل چه تیمی است. فردا به سه امتیاز بازی با سویا نیاز داریم و هدفی جز پیروزی در زمین این تیم نداریم.».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27n79e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت آرامش به بانی گستر کیش؛ حضور دکتر ربطی و غنی زاده