تاریخ انتشار: 1401/11/27 14:06
کد خبر: 10550

پرسپولیس مقابل یحیی راهکار استقلال را پیش گرفت

اولتیماتوم به یحیی گل محمدی به خاطر امتیازاتی که در هفته‌های اخیر از دست داده است، صحت ندارد.
پرسپولیس مقابل یحیی راهکار استقلال را پیش گرفت

شکست یک بر صفر پرسپولیس در برابر هوادار موجب شد، در فضای مجازی شایعه شود که باشگاه پرسپولیس به یحیی گل محمدی اولتیماتوم داده است، در حالی که این خبر دور از واقعیت است و همه اعضای هیئت مدیره از سرمربی تیم حمایت کرده اند. این همان رفتاری است که هفته‌های پیشین اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در قبال ریکاردو ساپینتو اتخاذ کرده بودند.

بعد از دو شکست متوالی استقلال در برابر تراکتور و سپاهان در لیگ برتر و فاصله ۸ امتیازی آبی‌ها با صدر جدول موقعیت ریکاردو ساپینتو در تیم استقلال متزلزل شده بود، اما علی فتح‌الله‌زاده و همه اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با جدیت از مربی پرتغالی حمایت کردند تا جایی که استقلال اکنون با پرسپولیس هم امتیاز است و تنها ۳ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.

حالا پرسپولیس می‌خواهد همان رفتاری را با یحیی داشته باشد که استقلال با ریکاردو ساپینتو داشت؛ اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به درستی بر این عقیده اند در این روزهای سخت باید از یحیی گل محمدی حمایت کنند. او (یحیی گل محمدی) در روزهایی که تیم خوب بازی می‌کند و می‌برد نیاز به حمایت ندارد اما اینروزها چرا. به این خاطر که پرسپولیس با دو شکست در برابر فولاد و هوادار و همچنین تساوی در برابر آلومینیوم اراک ۸ امتیاز از دست داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27n9v3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت پرسپولیس به کورس قهرمانی با اعداد همیشگی/ بی‌تفاوتی بازیکنان پرسپولیس به نبودن یحیی گل محمدی