تاریخ انتشار: 1395/06/21 18:50
کد خبر: 262050

کارد به استخوان رسیده و بحث استعفای سرپرست پرسپولیس جدی است

سرپرست ورزشگاه درفشی‌فر گفت: به نظر نمی‌رسد امسال پرسپولیس بتواند تا پایان لیگ در این ورزشگاه تمرینات خود را انجام دهد.
کارد به استخوان رسیده و بحث استعفای سرپرست پرسپولیس جدی است

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،حسین خبیری در پاسخ به این سؤال که وضعیت چمن ورزشگاه درفشی‌فر به کجا رسیده است، گفت: به جز چمن طبیعی ورزشگاه که در حال آماده‌سازی برای کشت اصولی است بقیه مجموعه به خوبی کار می‌کند و موفق شدیم برای اولین‌بار در یک فرایند قانونی سالن بدنسازی، چمن مصنوعی و استخر را به بهره‌بردار واگذار کنیم. این اولین سالی است که ما توانسته‌ایم این محیط‌های ورزشی را به صورت کارشناسی واگذار کنیم و باید بگویم درآمد این محیط‌های ورزشی بیش از 100 برابر افزایش داشته است.

 

وی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها امسال آیا رنگ تمرین در درفشی‌فر را می‌بینند یا اینکه سال بعد این اتفاق رخ می‌دهد، اظهار داشت: احتمالش ضعیف است که پرسپولیس امسال در درفشی‌فر تمرین کند چرا که ما هر زمان کار را آغاز کنیم حدود 6 ماه زمان می‌برد که همه چیز در شرایط نرمال قرار بگیرد. به هر حال مجموعه درفشی‌فر یک مجموعه دولتی است و برای تأمین اعتبار جهت عملیات بازسازی باید اقدامات قانونی انجام شود که فکر می‌کنم تا قبل از شروع فصل پاییز این کارها انجام شود.

 

سرپرست ورزشگاه درفشی‌فر در مورد اینکه برانکو امروز اعلام کرده طاهری از پرسپولیس برود او هم خواهد رفت و آیا این موضوع در روند آماده‌سازی ورزشگاه درفشی‌فر تأثیرگذار خواهد بود یا خیر، گفت: من هم بحث استعفای طاهری را شنیده‌ام و به نظرم این یک بحث جدی است و اینطور نیست که بگویند مانوری در کار است کارد به استخوان او رسیده چرا که موفقیت پرسپولیس به مذاق برخی‌ها در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خوش نیامده است. ما ادعای فوتبال حرفه‌ای می‌کنیم اما پرسپولیس قادر نیست از حداقل حق خود که همان استفاده از اسپانسر و بلیت‌فروشی است استفاده کند و این مسائل باعث شده تا طاهری در نهایت این واکنش را نشان دهد.

 

وی ادامه داد: در طی سال‌هایی که در پرسپولیس حضور داشته‌ام می‌توانم به جرأت بگویم که طاهری در کنار حبیب کاشانی و محمدحسن انصاری‌فرد جزو مدیرانی است که عملکرد مثبتی داشته‌اند با این تفاوت که او حق استفاده از منابع دولتی را نداشته و با کمک اسپانسر و هواداران به خصوص هواداران خاص کار را پیش برده است اما می‌بینیم که متأسفانه برخی پرسپولیس را بدون خودشان دوست ندارند اما آنها بدانند اگر طاهری حرفی می‌زند دغدغه خودش نیست بلکه دغدغه پرسپولیس را دارد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27neen

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست اینستاگرامی مردم از رئیس‌جمهور: طاهری باید بماند