تاریخ انتشار: 1395/08/07 14:07
کد خبر: 252526

ویسی تصمیم می گیرد حاج صفی در جام حذفی باشد یا در تیم ملی

مدیرعامل سپاهان اصفهان گفت:ملی پوش ما همین احسان حاج صفی است و اینکه قرار باشد او به اردوی تیم ملی برود یا نه، تصمیمش با سرمربی ماست
ویسی تصمیم می گیرد حاج صفی در جام حذفی باشد یا در تیم ملی

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،محسن طاهری در رابطه با تغییر زمان افتتاحیه ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: ما که آماده ایم تا این ورزشگاه را افتتاح کنیم اما به دلیل تغییر برنامه جهانگیری معاون رئیس جمهوری هنوز نتوانستیم این کار را انجام دهیم. فعلا که برنامه ما این است که چهارشنبه هفته آینده ورزشگاه افتتاح شود که امیدواریم جهانگیری طبق برنامه بتواند در اصفهان حاضر شده و ورزشگاه را آماده کند.

وی همچنین افزود: برای روز افتتاحیه یک بازی دوستانه بین تیمهای رده های مختلف سپاهان برگزار می شود. امیدوارم در هفته جاری این اتفاق بیفتد و از آن پس تمام بازیهای سپاهان در این ورزشگاه برگزار خواهد شد.

مدیرعامل سپاهان درباره اینکه برای بازی جام حذفی مقابل پارس جنوبی احسان حاج صفی باید به اردوی تیم ملی برود، تصریح کرد: ملی پوش ما همین احسان حاج صفی است و اینکه قرار باشد او به اردوی تیم ملی برود یا نه، تصمیمش با سرمربی ماست. امیدوارم بتوانیم در آن بازی اولین میزبانی خود را در نقش جهان انجام دهیم.

محسن طاهری درباره از دست رفتن برد سپاهان مقابل سایپا در آخرین لحظه گفت: به هر حال فوتبال است و باید شرایط را طوری جلو ببریم که از اتفاقات فوتبال ضربه نخوریم. ما از عملکرد تیم رضایت داریم اما در هر بازی باید به دنبال پیروزی باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27ngae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویسی:حاج‌صفی را جابه‌جا نمی‌کنیم تا آب‌به‌آب شود!