تاریخ انتشار: 1395/08/24 14:03
کد خبر: 249198

توضیح مدیر آکادمی استقلال در مورد ویدئو جنجالی سیاوش اکبرپور

مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: اگر سوء مدیریت و بی تجربگی تیم داوری نبود در بازی تیم جوانان استقلال جنجال درست نمی‌شد.
توضیح مدیر آکادمی استقلال در مورد ویدئو جنجالی سیاوش اکبرپور

به گزارش فرتاک ورزشی، صادق ورمزیار در خصوص جنجالی که در حاشیه دیدار یکی از بازی های تیم جوانان استقلال ایجاد شد و منجر به ورود سیاوش اکبرپور به زمین و بروز عصبانیت بیش از حد وی شد گفت: من قصد توجیه رفتار اکبرپور را ندارم. بهتر بود که سیاوش هم بیشتر خویشتنداری از خود نشان می داد و آنطور عصبانی نمی شد. اما انصافا داور او را به ناحق اخراج کرد.

مدیر آکادمی استقلال تصریح کرد: اصل قضیه از این قرار بود که سیاوش بعد از یکی از تصمیمات اشتباه داور، بدون این که از روی نیمکت بلند شود یا عصبی شود، با دستیارانش روی نیمکت گفت نمی دانم داور را از کجا آورده اند... کمک داور این حرف را می شنود و داور را صدا می کند و این جمله را به او منتقل می کند و باعث می شود داور سرمربی ما را اخراج کند.

وی افزود: هم کمک داور در این صحنه بی تجربگی کرد و هم داور. تیم داوری هم سوء مدیریتش را در این صحنه نشان داد. قطعا اگر داوران با تجربه تری بودند هرگز باعث نمی شدند تا بازی اینچنین به تنش کشیده شود. همانطور که گفتم قصد توجیه رفتار اکبرپور را ندارم. اما سوء مدیریت تیم داوری باعث شد تا چنین رفتاری از سیاوش سر بزند.

ورمزیار ادامه داد: از کمیته داوران یا دپارتمان داوری و یا هر مرجع دیگری که داوری ها را می چیند درخواست دارم که برای بازی هایی که یکسر  آن استقلال و پرسپولیس هستند داوران با تجربه تری بگذارد. انتخاب کیلویی داور برای این تیم ها اصلا منطقی نیست. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nlmg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت استقلال به اوج