تاریخ انتشار: 1395/07/03 08:42
کد خبر: 259698

بروم: آسیب‌دیدگی جهانبخش برایمان آزار دهنده است

سرمربی تیم آلکمار مصدومیت علیرضا جهانبخش را با توجه به آمادگی مطلوبی وی در فصل جدید اردویژه هلند آزار دهنده توصیف کرد.
بروم: آسیب‌دیدگی جهانبخش برایمان آزار دهنده است

علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی تیم آلکمار سه بازی اخیر تیمش در اردویژه و جام حذفی هلند را به دلیل مصدومیت از دست داد و هنوز سلامتی خود را باز نیافته است.

وان دن بروم، سرمربی تیم آلکمار در نشست خبری پیش از بازی هفته هفتم اردویژه هلند برابر ایگلس درباره وضعیت علیرضا جهانبخش گفت: این بازیکن به آرامی باید سلامتی جسمانی خود را به دست آورد. جهانبخش انتظار داشت که زودتر خوب شود و این مصدومیت برای او با توجه به فرم مطلوبی که داشت بسیار آزار دهنده است.

سرمربی آلکمار در ادامه تاکید کرد علیرضا جهانبخش تحت نظر پزشکان تلاش می‌کند تا هر چه سریع‌تر به میدان بازگردد. نیاز به زمان داریم و باید آن را بپذیریم.

بروم همچنین در رابطه با شرایط استین وویتنس، هافبک 26 ساله بلژیکی که در بازی لیگ اروپا برابر تیم دوندالک ایرلند ضربه مغزی شده بود گفت: ما مهیای بازی آینده لیگ اروپا برابر زنیت سن پترزبورگ می شویم، اما بازی دادن به وویتنس خطرناک است. او در تمرینات هنوز کار با توپ را انجام نمی دهد.

تیم آلکمار امشب (شنبه) در هفته هفتم اردویژه هلند میزبان ایگلس است. یاران جهانبخش هم اکنون با 13 امتیاز رده سوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nnon

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 دردسر جهانبخش برای حضور در لیگ اروپا!