تاریخ انتشار: 1395/07/17 14:41
کد خبر: 256950

پارسال گفته شد که من ترسناک ترین بازیکن لیگ هستم/ امسال تصمیم گرفته ام که به چهره ام دست نزنم!

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز: تیم ما یک مدعی جدی برای قهرمانی است
 پارسال گفته شد که من ترسناک ترین بازیکن لیگ هستم/ امسال تصمیم گرفته ام که به چهره ام دست نزنم!

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز روزهای کم حاشیه ای را پشت سر می گذارد. او حالا در کنار هادی محمدی قلب دفاع پرشورها را در دست دارد و طی هفته های گذشته نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. خالد شفیعی که تصمیم گرفته کمتر مصاحبه کند پس از چند هفته سکوت، حرف های تازه ای را بر زبان آورده که در زیر متن صحبت های او را می خوانید.

میخواهم در زمین حرف بزنم

امسال تمرکزم را روی فوتبالم گذاشتم و دوست دارم کار خودم را انجام دهم و کمتر مصاحبه کنم. بهتر است در زمین حرف هایم را بزنم. از طرفی دیگر بعضی اوقات مصاحبه می کنم و می بینم برداشت متفاوتی از حرف های من شده است. به همین دلیل بهتر است کمتر حرف بزنم. 

 

نمیدانم مشکل ورزشگاه یادگار امام چیست

اگر زمین چمن یادگار امام آماده شده بود ما از یک پوئن مثبت برخوردار می شدیم و شاهد حضور پرشورتر طرفداران مان بودیم. متاسفانه این اتفاق نیفتاد. من نمیدانم مشکل چیست و نمیتوانم نظر بدهم زیرا در این زمینه مسئولیتی ندارم.

به این صدرنشینی دل خوش نمی کنیم

الان مهم نیست که چه تیمی در صدر جدول قرار دارد. ما هم به صدرنشینی مان دل خوش نیستیم. ما می خواهیم آخر فصل آن بالا باشیم. تراکتورسازی طی سال های اخیر همواره در آسیا و لیگ مدعی بوده است. امسال هم با توجه به برنامه ای که کادر مدیریتی و کادر فنی ترتیب داده اند تیم ما یک مدعی جدی برای قهرمانی است. 

دوست دارم بنگر برگردد

ما در خط دفاعی و در قلب خط دفاع بازیکنان بزرگی چون محسن بنگر و هادی محمدی را داریم. در کنار آن مهدی زاده و یک بازیکن از تیم ملی جوانان هم حضور دارند. در چند بازی گذشته من و هادی در قلب دفاع بازی کردیم و فکر می کنم عملکرد خوبی داشتیم اما شخصا دوست دارم آقا محسن بنگر هرچه زودتر به فرم مورد نظر خودش برسد. آقای بنگر بازیکن باتجربه ای است که قهرمانی های متعددی را تجربه کرده است. بازیکن حرفه ای است و در تمرینات بسیار حرفه ای عمل می کند.

امیدوارم درهای تیم ملی به روی چند بازیکن باز شود

من هیچ وقت پرونده تیم ملی را برای خودم نبستم. تلاشم را می کنم اما مهم دید کادر فنی و آقای کی روش است. به نظر من چند بازیکن تیم ما می توانند به تیم ملی بروند و کمک کنند. امیدوارم نگاه تیم ملی به این بازیکنان نگاهی خاص باشد. 

درباره این موضوع صحبت نمی کنم

نمیخواهم درباره مسائل مالی تیم حرفی بزنم زیرا تصمیم گرفته ام امسال وارد این مسائل نشوم و انرژی ام را فقط روی فوتبالم بگذارم. 

شک نکنید به جام جهانی می رویم

تیم ملی در بازی با ازبکستان نسبت به بازی های قبل بهتر بود و مطمئنا در بازی بعدی مقابل کره جنوبی بهتر هم خواهد شد. شک نکنید که این تیم به جام جهانی می رود.

من و این سه نفر

در تراکتورسازی همه بازیکنان باهم رفیق و همدل هستند. اما من خودم با اینکه همه نفرات را دوست دارم با محمد ابراهیمی، محمد ایرانپوریان و شهرام گودرزی صمیمی هستم.

به ادینیو علاقه خاصی دارم

ما دو بازیکن خارجی داریم که هر دو عالی هستند. من در کنار ادینیو چند سال بازی کرده ام و رفاقت خاصی با او دارم و بسیار هم دوستش دارم. درباره کرار هم باید این را بگویم که قبلا با او کار نکرده بودم اما وقتی به تیم ما آمد ذهنیت من نسبت به او تغییر کرد. کرار آن قدر آرام و با شخصیت است که آدم از حضور در کنارش لذت می برد.

تغییر چهره نمی دهم

سال گذشته وقتی چهره ام را تغییر دادم صحبت های مختلفی شد. سایت شما در مطلبی نوشت که من ترسناک ترین بازیکن لیگ هستم. امسال تصمیم گرفته ام که به چهره ام دست نزنم و با همین شکل و قیافه بازی کنم. 

 

با سروش درد و دل کردم

من و سروش رفیعی هر دو لر و همزبان هستیم. سروش بازیکنی خوبی است چه از نظر فنی و چه اخلاقی. ما خیلی مواقع با هم درد و دل می کنیم. من فکر می کنم سروش می تواند در لیگ های معتبر اروپایی توپ بزند. درباره رفتن یا ماندن او در تراکتورسازی با او صحبت کرده و نظر خودم را به او گفتم. حالا هم امیدوارم او بماند و جام قهرمانی را بالای سر ببریم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27nvdg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب تراکتور برای دیدار با سیاه جامگان مشخص شد