تاریخ انتشار: 1396/05/06 01:03
کد خبر: 192926

دوئل هافبک های طراح استقلال اتفاق نمی افتد

دوئل هافبک های طراح استقلال اتفاق نمی افتد

همه چیز از یک ضربه آزاد شروع شد. هیچکس توقع نداشت مهم‌ترین تیترهای فصل استقلال در سال 90، از بازی با تیم ناشناخته سایپامهر کرج استخراج شود اما تبحر مجتبی جباری و جاسم کرار در به وجود آوردن جنجال، حیرت‌انگیز بود.

جاسم در تراکتور، مرد اول ضربات ایستگاهی بود و قبل از او، مجتبی همه ضربه‌های آزاد استقلال را می‌نواخت. کافی بود هر دو نفر پشت یک ضربه آزاد بایستند تا همه جرقه‌هایی که میان‌شان شکل گرفته بود، به یک انفجار بزرگ ختم شود. به شعله‌ای که انکارشدنی بود. به یک درگیری، که هنوز از حافظه هواداران استقلال بیرون نرفته است. به خودزنی در لباس آبی.

هشت و سیزده، در زمین فوتبال دست به یقه شدند اما زد و خورد جدی‌تر، در رسانه‌ها اتفاق افتاد. مجتبی مثل همیشه از برنده‌ترین سلاح‌اش استفاده کرد و خنجر کلمه‌هایش را برای کرار صیقل داد و جاسم، آش این دعوا را شورتر کرد. هر دو بازیکن در اولین رای باشگاه کنار گذاشته شدند اما استقلال در برابر جباری کرنش کرد و او را دوباره به آغوش‌اش راه داد. کرار که از تیم جدا شده بود، بعدها با فرش قرمز باشگاه دوباره به استقلال برگشت و هر بار با رفتارهای‌اش هواداران تیم را عاصی کرد.

این داستان هیجان انگیز همه را چشم انتظار بازی هفته اول در تختی ابادان کرده بود اما لیست مسافران پرواز تهران - آبادان همه را نا امید کرد چرا که هافبک مخصوص آبی ها در تهران ماند تا هم از دیدن نبرد کرار- جباری محروم شویم هم خیالمان راحت بشود که فقط در تهران رونمایی از زیدان را به چشم خواهیم دید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27peev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافکبی برای بازی های خانگی در استقلال و بس!